İzleyiciler

31 Temmuz 2016 Pazar

Denedim, yorumluyorum - LR Colours ojeçıkarıcı

Merhabalar.
Bugün sizlere benim de yeni tanıştığım ve çok memnun kaldığım bir üründen bahs edeceğim. LR firmasını sanırım duymayanımız kalmadı. Bir alman firması olan LR markası ürünlerinin içeriğinde bol miktarda aloe vera jeli olmasıyla ve ürünlerinin temiz içerikli olmasıyla meşhur. Bugün sizlere bahsedeceğim ürün de LR firmasına ait Colours isimli bir ojeçıkarıcı. Sevgili Lale Mehraliyeva(facebook) (instagram lrbeauty111) bu ürünü bana gönderdiğinde çok güzel ürün olduğunu söylemişti. Bu ürün elime ulaştığı gün tırnaklarımda simli oje vardı. Evet çıkarması tam bir işgence olan o ojelerden. Bu ojeçıkarıcıyı o simli oje üzerinde denemek istedim. Ürünün kapağını açtıkdan sonra üzerinde koruyucu olarak kalın bir alüminyum folyo var. Onu koparmak istediğimde o folyo aniden yırtıldı ve işaret parmağım kutuya girdi. Parmağım kutudan çıktığında o simli oje tırnağımda yoktu. Herhalde anladınız ilk ve müthiş özelliğini. İkinci özelliği ürün aseton içermez. Üçüncü özelliği içeriğinde kayısı çekirdeği yağı ve e vitamini bulunduğundan dolayı tırnaklarınızı ve kenarlarını asla yıpratmaz,kurutmaz. Aksine bakım yapar. Kadife gibi ellere sahip olursunuz. Dördüncü özelliği ürünün kokusu. O kokuyu ben burda sabaha kadar anlatırım, ama tam anlatamam. Müthiş bir parfüm kokusuna sahip. Ve koku kolay kolay çıkmaz ellerinizden. Hatta ellerinizi sabun kullanmadan yıkasanız yine gitmez. Ürünün içeriği sünger ve sıvıdan ibaret. Sıvısı bittiğinde asla dert etmiyorsunuz. Çünkü LR kataloğunda gördüğüm kadarıyla sıvı ayrıca da satılıyor. Hem de çok uygun fiyata. Dilerseniz o sıvıyı, dilerseniz başka bir sıvı alıb tekrardan kutuya döküb kullana bilirsiniz. Bu ürün hakkında tüm düşüncelerim bu kadar. Ve asla vaz geçemeyeceğim bir ürün. Satışta olduğu sürece alıb kullanacağım ürün kısaca. Şiddete karşıyım ama çok çok çokkkk şiddetle alıb kullanmanızı tavsiye ederim :) nerden nasıl ala bilirim sorusuna cevap aramayın, sevgili Lale size bu konuda yardımcı olur. Satın almak için Lale Mehreliyevayla iletişime geçe bilirsiniz. Facebookta Lale Mehreliyeva, instagramda lrbeauty111. Ürünü denememe vesile olduğu için Laleciğime kucak dolusu sevgi ve teşekkürlerimi gönderiyorum.
Sevgiyle kalın


Hiç yorum yok :