İzleyiciler

17 Temmuz 2016 Pazar

DENEDİM, YORUMLUYORUM - "OLAY" GÜNDÜZ KREMİ

Merhabalar 😊
Yaklaşık 4 gün önce "Olay" markasına ait gündüz kremimi kullanıb bitirdim. 30 yaş üstü insanlar içindi ürün.  Etkilerine bakarsam çok beğendiğim bir krem oldu. Çok güzel nemlendiriyordu, yapışıklık hissi vermiyordu, çabuk emiliyordu, kokusu çok güzeldi, krem yağlı değildi sanki yağ oranı düşüktü. Ve bu özelliğini çok sevdim. Ve birde bir özelliği kremi uyguladıktan sonra sanki pirinç unu maskesi uygulayıb yüzünü yıkamışsın gibi oluyordu. Ten rengini açıyor ve sağlam bir görüntü veriyordu cilde. Şuan fiyatını tam hatırlamıyorum. Geçen sene bu aylarda Viaporttaki @cosmohome den 11 ve ya 13 tl gibi bir fiyata almıştım. İçeriğine gelecek olursak evet berbat bir içeriğe sahipti. Alkoller, aliminyumlar, parabenler ürünün içerisinde cırıt atıyordu resmen. Çeşit çeşit aliminyum ve paraben vardı içeriğinde. Çok beğendiğim bir ürün olsa da artık kimyasalsız hayat yönünde ilerlediğim için kesinlikle almıyacağım. Sevgiler 😊

Hiç yorum yok :