İzleyiciler

10 Ağustos 2016 Çarşamba

Denedim, yorumluyorum - "Klorane" duş jeli

Merhabalar :) Hatırlarsanız, 23 şubatta bu duş jelini @kozmiumcom dan almıştım. Banyomuzda bilmem kaç tane duş jelimiz vardı ve her defa birini kullanıyorduk sonunda bıktım hepsini topladım kenara koydum bunu - Klorane markalı duş jelini açtık kullanmaya. Eşimin diliyle desem "ürün müthişş" ve adam bu ürün dün bitmiş bu gün bana bundan alalım diyor. Gerçekten de harika üründü. Bir kere kokusu kalıcıydı. Yumuşaklık veriyordu ki, banyo sonrası asla krem kullanmadım üzerinden. Baharat esanslı duş jeli ama zerdeçal falan kokmuyor sanki baharat karışımından parfümsü bir kokusu var. Paraben, sabun, phenoxyethanol içermiyor. Cilt için nötr ph değerine sahiptir. Fransa menşeli üründür. Biz çok memnun kaldık ve ikincisini de almayı düşünüyoruz. Ürünü @kozmiumcom dan uygun fiyata elde ede bilirsiniz. Aynı zamanda bir çok eczanelerde de satılıyor. Sevgiyle kalın.


Hiç yorum yok :