İzleyiciler

18 Eylül 2016 Pazar

Denedim, yorumluyorum - Farmasi Teraccota Porselen pudra

Uygulaması

Merhabalar:)
Bir süre önce İnstagram hesabımda (mutlulukheryerde) yazdığım gibi kendi ihtiyaçlarını indirimli elde etmek ve ürünlerini denemek için Farmasiye üye oldum. Farmasi yüzde yüz bir türk firması. Ürünleri temiz içerikli. Mesela, Roll on ve deodrantlarında asla alüminyum yoktur.
Şimdi saadete gelelim.
Bugünkü yazımda Farmasi hakkında değil,Farmasinin o muhteşem Terracotta Porselen Pudrası hakkında yazacağım. Bu üründe ne zamandır gözüm vardı.Fiyatı indirimsiz 80 TL. Eylül kataloğunda tam yüzde elli indirimi var 40 TL te ala biliyorsunuz. Üye olursanız eğer bu muhteşem ürün size 30 TL te geliyor. Ürün 13,5 gramdır. Sıkıştırılmış haldedir. Yüzümüze uyguladığımızda simli ve pis görüntü değil,aydınlık ve temiz bir görüntü oluşuyor. Ayriyyetten aydınlatıcı uygulamanıza gerek kalmıyor. Sağlam ve temiz bir cilde sahip oluyorsunuz. Uygulamalarını yukarıdaki resimde bileğimde yaptım ve sizin için çektim. Videosunu da yukarıda ekledim. İnşallah sorunsuz yayınlanır. Yazılarımı telefondan programla yazdığım için bazen düzensiz oluyor, kusuruma bakmayın :)
Farmasiye üye olmak ve ürünlerini yüzde otuz üç  indirimli ve hediyeli (her defasında kargo sıfırlama ürünü olarak bir birinden muhteşem büyük boy ürünler gönderiliyor) almak isterseniz  buraya tıklayarak  formu doldurub göndere bilirsiniz. Hemen telefonunuza size özel login ve şifreniz gelecektir. Üyelik ücreti sadece 5 TL. Onu da ilk siparişinizi aldığında ödemiş olacaksınız. Her ay sipariş verme ve satış yapma zorunluluğu asla yok. İstersen bu ay al bir daha hiç alma.6 ay hiç bir şey almadığınızda sadece ceza ve s. Ve s. Olmadan üyeliğiniz öylece kapatılıyor. İndirimle ürünleri alıb denemek için bence Farmasiye üye olmak en güzel . Sevgiyle kalın :)


Yorum Gönder