İzleyiciler

29 Eylül 2016 Perşembe

Denedim,yorumluyorum - "Seranem" vücut şampuanı

Merhabalar.
Geçen sene nerdeyse mayıs aylarında Dermadolin Kozmetik bana denemem için büyük bir hediye kolisi göndermişti hatırlarsanız. Ürünlerinden bitirdiklerim hakkında düşüncelerimi de yazı halinde yazmışım önceki yazılarımı incelerseniz. Elimdeki vücut şampuanlarını bitire bitiren sıra adıgeçen firmanın bana gönderdiği "Seranem" markalı vücut bakım şampuanına geldi. Şampuan açık mor renkli. İçerisinde inci tozu gibi parlaklık da var biraz. JEL kıvamında. Hafif ve güzel kokuluydu. Nemlendirici bileşenler içerdiğinden verdiği yumuşaklık ve nemlendirme hoşuma gitti. Zaten hafif kokusu var,o da kalıcı değil. Önemli değil. Zaten duş sonrası kokulu losyonlar kullanıyorum vücut için. Şampuanın içeriğinde saf deodrize argan yağı vardır. Hipoalerjeniktir. Paraben içermeyen ürün koruyucu kullanılmıştır. 3 yaşından büyük her kes kullana bilir. İçeriği temizdir. Ayılıb bayıldığım, olmazsa olmaz dediğim bir ürün olmadı. Lakin içeriğinin temizliği ve verdiği etki hoşuma gitti. Alırmıyım? Bilmiyorum. Stoktaki ürünlerim biterse ve uygun fiyata rastlarsam ala bilirim. Temiz içerikli ürün arayışındaysanız bu ürün tam size göre.
Ürünü denememe vesile olan Dermadolin kozmetiğe teşekkürler.
Sevgiyle kalın :)


Hiç yorum yok :