İzleyiciler

14 Ekim 2016 Cuma

Denedim, yorumluyorum - Belita Kozmetik "Naat Silicon" Saç Serumu

Merhabalar:) Evet, bir süreydi Yoktum. İşlerimin bu aralar yoğunluğundan dolayı blogumu biraz ihmal etmiş bulunmaktayım. Çok ürün bitirdim ve hepsi hakkında düşüncelerimi bu günden itibaren zaman bulduğum an sizinle paylaşacağım. Bu gün sizinle @belitakozmetik tarafından gönderilmiş, kullanıb bitirdiğim ve hakkında bir fikir sahibi olduğum "Naat Silicon" saç serumu hakkında yorumlarını bölüşeceğim.
Bu serumu aslında farklı formada  uygulamasını tavsiye etmişti firma bana. İki kez onlar tavsiye ettikleri gibi uyguladım. O zaman da memnun kaldım. Ama sonralar duş sonrası saçımı kuruladıktan sonra saç uçlarına uyguladım. Ve son noktasına kadar memnun kaldım diye bilirim. Şuan ambalajında bir ve ya iki kullanımlık ürün kalmış. Ürünü avucuma dökerek avucum içinde yayarak daha sonra saç uçlarına uyguluyordum. Avucuma döktüğüm anda avuç içlerinde bir silikon tabakası oluşuyor. Saçlarıma uyguladığımda saç uçlarındaki yanıkları gözle görülür derecede kapatıyor, saçlara parlak ve canlı bir görüntü vermiş oluyor. Ürünün miktarı 100 ml dır, ve çok çok bereketlidir. Yani,az bişey kullanmam saçıma yetiyordu. Kokusu da güzel, zarif ve insanı rahatsız etmiyecek tür kokulardandır. Satın almak için @belitakozmetik le irtibata geçe bilirsiniz. Sevgiler :)


Hiç yorum yok :