İzleyiciler

23 Ekim 2016 Pazar

Denedim,yorumluyorum - Loreal üç etkili göz çevresi kremi

Merhabalar.
Bugünkü yazım Loreal'ın üç  etkili göz çevresi kremi hakkında olacaktır. Kremi düzenli olarak kullanıb bitirdiğime göre şuan kendimi yorumlamaya hazır hiss ediyorum. Ve yorumlarımi sizinle paylaşıyorum. Ürün 15 ml lik ve beyaz cam bir kavanozda. Cam kavanozda olması benim için artı bir özelliğiydi. Lakin tüpte olsaydı daha çok severdim.
Vad ettiği özellikleri şöyledir : "3 etkili. 24 saat nemlendirir. 
Pürüzsüzleştirir; Düzenli olarak kullanım sonucu ince çizgiler ve kırışıklıklar gözle görülür derecede azalır. 
Işıltı verir; Serbest radikallerin oluşumunu engelleyen E vitamini içerir. Cildi nemlendirir ve doğal ışıltısını verir. 
Bütün cilt tiplerine uygun."
Ürün hakkında google de aratırsanız çok yorum var. Ve düşünceler iki hisseye bölünmüş halde. Memnun olanlarda var, kesinlikle memnun olmayanlarda. Ben birinci kısımdakilerdenim. Bana göre ürn vaad  ettiği özellikleri birebir yerine getiriyor. Su bazlı diye bilirim. Çünkü çok yağlı değil ve nemlendirmesi kullandığım göz çevresi kremleri içerisinde en etkili olanı. Yan hiç bir etkisi olmadı - sivilcelenme ve s. Ve s. Gibi. Pürüzsüzleştirir ve ince çizgileri de aradan kaldırdığına bizzat şahidim. Rahatsız etmiyecek şekilde göz çevresine güzel bir aydınlık veriyor. Ürünü #cosmeticatr indiriminde almıştım, şuan fiyatını hatırlamıyorumGratislerde ve Loreal standı olan tüm kozmetik dükkânlarında bula bilirsiniz. Bu kadar.
Sevgiyle kalın :)


Hiç yorum yok :