İzleyiciler

30 Kasım 2016 Çarşamba

Denedim, yorumluyorum - Revox saç dökülmesini engelleyen serum

Merhabalar:) Bugün sizlerle kullanıb  bitirdiğim bir ürün hakkında, daha doğrusu muhteşem bir ürün hakkında düşüncelerimi paylaşacağım. Ürün bana @revoxsampuan tarafından denemem için gönderilmişti. Tanıtım yazısını gönderildiği zaman yazmıştım.  O yazıyı okumak isterseniz blogumdaki önceki gönderiler arasından bula bilirsiniz. İki aydan fazla oldu tüm ürünleri kenara bırakıb sadece bu ürünü - Revox saç dökülmesini engelleyen derin onarıcı bitkisel at kuyruğu serumunu kullanıyorum sonuçlarını bilmek için. Doğum sonrası avuçla değil kova dolusu :)) dökülen saçlarımın hepsi şuan yerine gelmiş ve dökülme yüzde 95 durmuş bu serum sayesinde. İki ay öncesinde dökülme için maskeler de yapıyordum evet doğru. Lakin bu seruma başladığımda maske yapımını durdurdum, serumun sonuçlarından tam emin ola bilmem için. Şuan kutuda 2 ve ya 3 kullanımlık ürün kalmış. Şuana kadar kullandığımın sonucu olarak kafamın her yerinden kısa uzun bir biriyle yarışan saçlar çıkmış:) bazen onları saçımı toplarken gizlemekte zorlanıyorum, ama olsun sonuçta uzayacaklar :) Gönül rahatlığı ve temiz vicdanla daha bir tavsiye edeceğim ürün. Gratislerde, eczanelerde kolaylıkla bula bilirsiniz. Yok ben Gratisle, eczaneyle bu soğuk havada uğraşamam derseniz @revoxsampuan la irtibata geçib ürünü sipariş ederek kapınıza kadar getire  bilirsiniz.
Ürünle tanışmama vesile olduğu için @revoxsampuan ın  tüm ekibine çok teşekkürler :)


Hiç yorum yok :