İzleyiciler

7 Aralık 2016 Çarşamba

Kimyasala hayır -ev yapımı bulaşık makinesi deterjanı

Merhabalar :)
"Zehirsiz ev" kitabındaki bir uygulamayı bu gün daha denedim  (tarifteki malzemelerden sadece üçünü kullandım yalnızca) ve çok başarılı oldu. Bu yüzden sizinle paylaşmak istiyorum. Önceden not geçeyim, fotoğraflamayı unuttum,görsel internetten alıntıdır.
Bulaşık makinesi deterjanınız bittiyse, dert etmeye, komşuya gitmeye, elde yıkama bulaşık makinesi ekleyerek yanlış bir adımdan sonra bulaşık makinenizden etrafa yayılan köpükleri temizlemeye, bulaşıklarınızı en zehirli ürün olan domestosla yıkamaya mecbur değilsiniz ve gerek yok. Bu tarifi gönül rahatlığıyla kullana bilirsiniz.
1 yemek kaşığı karbonatı  çamur kıvamı alıncaya kadar arap sabunuyla karıştırın, üzerine az bişey limon tuzu ilave edin. Ve bulaşık makinenizin deterjan gözüne koyun. Parlatıcı ve hoş koku için kaşıklığa limon kabuğu ve ya salatalara sıktığınız limonun kendisini koya bilirsiniz. Tertemiz ve pırıl pırıl bulaşıklarla buluşacaksınız makineniz işlemini bitirdikten sonra. Yalnızca limon tuzunu ben her defa koymayı düşünmüyorum, çünkü borulara ve makinenin kazanına zarar vere bilir. Limon tuzu olmadan iki karışımla nasıl yıkar, hiç bir fikrim yok şimdilik. Onu da yarın deneyeceğim. Sevgiyle kalın :)


Hiç yorum yok :