İzleyiciler

17 Ocak 2017 Salı

Denedim,yorumluyorum - "Hobby" saç kremi (Klassik serisi)

Merhabalar.
Bugün sizlerle tüm marketlerin şampuan raflarında kolaylıkla bula bileceğiniz "Hobby" markasının klasssik saç kremi hakkında deneyim sonuçlarımı  bölüşeceğim. Şuana kadar bir saç kremini sonuna kadar kullandığımı hatırlamıyorum. Çoğusu çöpe gidiyordu, çünkü saç kremi adına hiç bir iş görmüyolardı. Evi silib,süpürmelerini beklemiyordum tabi, kendi görevlerini yerine getirselerdi sevinirdim. Bildiğiniz saç kremlerine bütcemden her türlü para harcamıştım bildiğiniz. Bu ürünü alırken de pek bir umutlu değildim, 3 TL gibi bir fiyatı vardı ve bu fiyat beni öldürmez, beğenmezsem çöpe atarım dediğim şımarmış günlerimden birinde aldım. Ve sonuç. Bu saç kremini bitirdim. Hatta üzerine birazda zorladım damla damla akıttım dibini sıyırdım bildiğiniz. Neden mi? O pahalı markaların saç kremlerinin hepsine üniversite eğitimi verecek kalitedeydi. Paraben içermiyordu ayrıca. Parfüm içeriyordu. Ve birde anlamını bilmediğim kimyasallarda  içeriyordu. Lakin saçı çok güzel yumuşatıyor, muhteşem ve kalıcı bir kokuya sahipti. Yine alırmıyım bilmem. Çünkü elimde kimyasal içerikli tüm ürünlerle vedalaşmak, doğaya dönüş yapmak kararı almışım. Ne kadar başarılı olacağım saç konusunda bilmiyorum, ama deneyeceğim. O yüzden almıyacağım bir daha bu ve ya bu gibi ürünler. Yok dayanamazsam, dönüş yaparsam saç kremine tabiki elimin gideceği bir ürün olacaktır.


Hiç yorum yok :