İzleyiciler

8 Mart 2017 Çarşamba

Denedim, yorumluyorum - PlatiniumVuvu Japon cilt bakım ürünleri

Merhabalar.Bir kaç gün önce @platinumvuvu dan bu güzelim testerler gelmişti bana hatırlarsanız. Uzun uzun tanıtım yazısını da yazmıştım. Aynı şeyleri bu gün tekrardan yazmayacağım. Hakkında daha geniş bilgi almak için önceki paylaşımlarıma göz ata bilirsiniz. Bir kaç gündür bu ürünleri denedim ve bugün sonuçlarını sizinle bölüşmeye geldim. İlk başta diyeyim ki, testerler tam sonuç bildire bileceğim kadar çok değildi. Lakin kullandığım sürece (her gece kullanıyordum) sabah uyandığımda porselen gibi bir ciltle karşılaşıyordum aynada.
Sabununa özellikle bayıldım. Daha bitmedi ve severek kullanıyorum. Normal sabunlardan çok farklı, hemen ve çok köpürüyor, yüzü kurutmuyor.  Makyaj temizleme yağı da çok güzeldi, tertemiz yapıyor cildi ve asla yağ kalmıyor ciltte, hemen emiliyor. Losyonundan da memnun kaldım, çabuk emiliyordu cilt tarafından. Serumundan da memnun kaldım, lakin serumun benim cildimde tek olumsuz yönü (bu arada cilt tipim karma) çabuk emilmemesi. Bir tek olumsuz yönü buydu. Ama sonuçlarına bakılırsa o çabuk emilmeme çekile  bilir :) Japon cilt bakım ürünleri hep ilgi alanımda olmuştur. Bu güzel ürünleri denememe vesile olan @platinumvuvu nun tüm ekibine sevgi dolu teşekkürler :)


Hiç yorum yok :