İzleyiciler

7 Nisan 2017 Cuma

DENEDİM, YORUMLUYORUM - "FARMASİ" ALOE VERA VE SALATALIK ÖZLÜ TONİK

Merhabalar.
Bugünkü yazımda en hızlı kullanıb bitirdiğim ve çok sevdiğim bir tonikten bahs edeceğim sizlere. Farmasi markasına ait bu tonik aloe vera ve salatalık özlüdür. Bunun yanı sıra vitamin E içeriyor. Bu serinin üç çeşit toniği var. Ben bunu seçtim kullanmak için. Hücre yenileyicidir. Hiç bir toniki bu kadar hızlı kullanıb bitirmemiştim. Benim düşünceme göre alkol oranı biraz fazla. Çünkü kullandığım ilk saniyelerde gözlerimi yakıyordu. Evet tabiki gözüme kullanmıyorum 😂 yüzüme kullandığımda gözümü yakıyordu diyorum. Bu sebepten alkol oranının yüksek olduğunu düşünüyorum. Lakin bu yangı çok sürmüyor, çabuk geçiyor. Asla bazı toniklerde olduğu gibi nefret ettiğim o yapışıklık hissini vermiyor. Cilt tarafından hızlı emiliyor. Ve bunun yanı sıra cilde sağlam parlak bir görüntü veriyor. Sevdiğim bir ürün oldu. Ayrıca hızlı bitti diye daha çok sevdim. Uzayıb  giden ürünlere tahammülüm yok çünkü. İleride tekrar mutlaka alırım.
Farmasi ürünlerini indirimli ala bilmem için üyeliğim var. Siz de ürünlerinizi %35 indirimle ala bilmek isterseniz bu formu doldurarak ardından size gelen şifreyle Farmasinin resmi sitesinden indirimli alış veriş yapa bilirsiniz. Link :
http://www.farmasimarketing.com/marketing/default.aspx?RefId=9074af47-4ab0-41f5-b417-ac315f4be862


Hiç yorum yok :