İzleyiciler

3 Nisan 2017 Pazartesi

RUS KADINLARININ GÜZELLİK SIRRI - FABERLİC



Merhabalar 😊
Bugün sizi çoğunuzun hakkında bilgisi olmadığı bir firmayla detaylı tanıştırmak istiyorum. Önceki yazılarımı incelerseniz bu firmanın kullandığım ürünleri incelemelerinde hakkındabiraz bilgi vermişim. Lakin bugünkü yazımda sırf markayla tanıştıracağım ve nasıl üye ola bileceğinizi anlatacağım.
Bu markanın ürünlerini bekarlıktan ta Azerbaycanda yaşadığımdan (11 sene oldu) kullanıyorum. Türkiyeye gelin geldikten sonra burada çok aradım, bulamadım, birzamanlar olmuş, sonra kapanmıştı firma gibi cevaplarla karşılaştım arama sonuçlarımda. Derken... günlerin birinde bu marka Türkiyeye yeniden dönüş yaptı ve dünyalar kadar mutlu oldum bu haberle. Faberlic - rus kozmetiğidir. Hayvanlar üzerinde test yapmayan, doğa dostu, oksijenli kozmetiktir. Ürünlerinin %96 sı mükemmeldir. ( %3 nü denemedim, %1 den memnun değilim). Şuan Türkiyede satışı var. Network marketing sistemiyle satışını yapıyor. Ürünleri zaten çok uygun fiyatlı. Mesela, geçen ayki kataloğunda gece kremi, gündüz kremi ve yüz yıkama jeli kataloğda 16.50 tl gibi bir fiyataydı set halinde. Üyelikle yüzde yirmi beş indirimle aldım. Ürünlerin kalitesine laf bile olamaz. Dünyanın parasını döktüğümüz markaların ürünlerini siler geçer. Üyelik TAMAMEN  ücretsiz. Üye olurken 1 tl bile ücret ödemiyorsun. Üye olduğunuzda %25 indirimle alıyorsunuz ürünleri. Giysi, bakım, renkli kozmetik, bebek ve çocuk bakım ürünleri, erkek bakım ürünleri, kadın ve erkek parfümleri, ev temizliğine ait tüm ürünlere sahip geniş bir ürün seçimi var. Kargo ücreti sabittir. Kapıda ödemeli alış veriş yapsanız bile sadece 8 tl ödemesi var. Kapıda ödemeye ek ücret almıyor. Her ay sipariş verme mecburiyetinde değilsiniz, satış yapma mecburiyetinde de değilsiniz. Sipariş girerken minimum sipariş tutarı 30 tl dir. Üye nasıl olcam derseniz bu linki https://faberlic.com/register?sponsor=1000400946751 doldurun. Size özel giriş kodunuz ve şifreniz anında telefonunuza gelsin ve üye oluyorsunuz. Üyelik yaparken Tc kimlik no asla istenilmez. Firmanın kataloğunu incelemek,ürünler ve fiyatlarla tanışmak isterseniz bu linke https://faberlic.com/index.php?option=com_flippingbook&view=book2&id=3411&Itemid=2071&lang=tr tıklayınız. Üye olmak istiyorum, yapamadım derseniz bayraktarhayal@gmail.com adresine yazın, ben seve seve yardımçı olurum. Çok sevgiler.


Hiç yorum yok :