İzleyiciler

10 Haziran 2017 Cumartesi

Denedim - "Faberlic" nane ve limon özlü bulaşık deterjanı

Merhabalar. Bugün biraz farklı yazıyla gelmişim huzurlarınıza, efendim 😃 Aslında yazı farklı değil, bahsedeceğim ürün farklı. "Faberlic" firmasının bir çok ürünlerini alarak deniyorum son günler. Üyelikle yüzde 25 indirim olunca iş daha da güzelleşiyor 😋 Rimellerinden 2 tane kullandım, kesinlikle memnun kalmadım. Ayrıca ikisinin de yazısını hazırlayarak, fotolarını da çekeceğim. Bugün bahs edeceğim ürünse çok çok memnun kaldığım limon ve nane özlü elde yıkama bulaşık deterjanı oldu. Deterjan konsantre üründür. 500 ml dir. Bebeklerin bulaşıklarında bile kullana bilirsiniz.Kolaylıkla kapanıb açıla bilen tabiri caizse çıt çıtlı kapağı var. Gelelim kalitesine. Abartmasız söylüyeyim : 1 damlası 10 tane tabağı yıkadı. Artık siz düşünün ne kadar güzel. Elleri asla kurutmuyor ki, benim için en önemli hususlardan biri. Bittikçe mutlaka alacağım bir ürün.  

Hiç yorum yok :