İzleyiciler

2 Aralık 2017 Cumartesi

Faberlic "Botanica" yüz yıkama jeli

Birgün uyandım gördüm ki, elimdeki tüm yüz yıkama jellerinin selasını okumuşum ve o kadar yoğundum ki, o dönemler bunun farkında olmamışım. O günlerde de #faberlic ten bir kaç ürün sipariş verecektim. Bu yüz yıkama jelini de sepete ekledim. Nar özlü bu ürün şeffaf katıya dönük bir jel halindedir. Bır sıkımı tüm yüzü yıkamaya, temizlemeye yetiyor. Beni çocukluğuma götüren çok masumane, buradan nasıl anlatacağımı bilemediğim tatlı bir kokuya sahiptir. Yüzünüzü yıkadıktan sonra o koku 1 saate kadar sizi takip ediyor. Temizlemesi ve verdiği ferahlık hissinden çok memnun kaldım. Malesef içerisinde 3 çeşit paraben vardır. Fiyatını şuan için tam hatırlamıyorum, ama 7 -8 türk lirasından yüksek değildi. Şuan kataloglarında hala satışta var. Faberlik danışmanlarından ve ya üye olarak kendiniz satın ala bilirsiniz. Sevgiler.

Hiç yorum yok :