İzleyiciler

18 Ocak 2018 Perşembe

GÜL KOKULU BABAANNE HATIRASI - "GÜLİKSİR" GÜL SUYU


Çocuktum. Babaannemin bahçesinde bir gül kolu vardı. Etrafında ne kadar işlem yapılırsa yapılsın, o gül koluna zarar vermek kesinlikle yasaklanmıştı. Babaannem tarafından tüm sülalemize. Üzerinde açan güllerden elimizi atıb kıramazdık bile. Sadece her kesin koklama hakkı vardı. Birtek babaannem bazen o gülden bir tane kırıb yazmasının kenarına takardı. Sonralar aklım kesince o gül ağacına neden dokunulmadığının sırrını öğrendim. Rahmetli dedem babaannem için o gül ağacını bilmem nerden getirtmiş nişanlı dönemlerinde ve bahçeye dikmiş. Küçük bir dal olarak dikilen o gül ağacı orjinal gül ağacıymış, hani gerçek gül suyu ve gül yağı yapılıyor ya güllerinden o ağaçlarda. Bu özelliği ve dedemin hatırasının onda yaşamasından dokunulmazdı o ağaç. Babaannem de yıllar önce rahmetli oldu.. O ağaç hala bahçesinde duruyor ve çiçek açsa bile çiçeklerinden koparmaz kimse.. Sadece kokusu var aklımda.. Gerçek gül kokusu.. @guliksir den gelen gerçek gül yağı içerikli gül suyumu kutusundan çıkarıb koklarken o gül ağacında kokladığım güllerin kokusu geldi.. Orjinalmi? sorusunu düşünmem bile gerekli değildi artık. O kokuyu şuana kadar kullandığım sonsuz sayıda gül suyu ve yağlarının hiç birinden hiss etmemiştim.
Cilt için önemli olan doğal bakımların içerisinde  gül suyu ve gül yağı da önemli yerlerdem birine sahiptir. Ucuz fiyata bulduğunuz yağ gül yağı olmaz. Gül esansı koyulmuş kimyasal bileşenli sıradan bir yağ olur. Bilmem belki de ayçiçek yağıdır. Demedi demeyin. Çünkü, gül yağı elde etmek çok maliyyetli bir iştir. Yaklaşık 4 ton gülden 1 kilo yağ çıkıyor. Fiyatını siz hesaplayınız 😊
@guliksir in bize gönderdiği gül yağı yoğunluğu yüksek olan ve ciltteki etkisi gerçek anlamda muhteşem olan bir gülsuyudur. 100den fazla farklı markanın gülsuyunu kullandım. Türkiyede olanlardan, İrandan, Azerbaycandan, Dubaiden getirttiğim çeşitli gül suyu kullandım cildime. Tüm samimiyyetimle bu cümleyi sadece kullanıyorum; Hiç birinde babaannemin bahçesindeki o gül ağacının kokusunu hiss etmedim ve hiç bir gül suyu "nemlendirici kreme gerek yoktur daha" kelimesini söyletmedi bana. Geldiği günden sadece geceleri cildimi yıkayıb temizledikten sonra cildime püskürtüyorum. O kadar. Silmiyorum. Kendiliğinden kuruyor. Ertesi gün parlak, yeteri kadar nemlenmiş bir ciltle karşılaşıyorum aynada. Püskürtmeli şişede olması ayrı bir güzellik. Pamuğa dökerek zayi etmiyoruz. Ve o kadar ince, zarif püslürtmeli bir başlığa sahip ki, gereğinden fazla püskürtmüyor. Cildinizin her yerine eşit derecede, gerekli miktarda ve asla rahatsızlık vermeyecel kadar püskürtüyor.
Kırışıklıklarınız varsa (bende şuan için yok) sizin için birebirdir bu ürün. Bunun yanı sıra , açık yaralara, kaşıntılı hastalıklara, su çiçeği, kabakulak, kızamık, göz altı morluklarına, ağız içi aft ve yaralara kullana bilirsiniz. Yani içeriği o kadar temiz ve gerçek ki, açık yaralara ve ağız içine bile kullanmanızda bir sakınca yok. Ayrıca parlayan saçlar her bir kadının hayalidir. Bu ürünü saçlarınıza, saç diplerinize sıka bilirsiniz. Saçlarınıza parlaklık, sağlık vermesiyle birlikte gerçek gül kokusu da verecektir. Esans değil, gerçek gül kokusu. Bu da doğallık demektir, kimyasallardan uzak bir güzellik ve sağlık demektir ki, dünyalara bedeldir.
Bahs ettiğimiz bu ürünü satın almak için İnstagram üzerinden @güliksir sayfasıyla iletişime geçiniz. Kalplerinin güzelliği ürünlerinin güzelliği kadar olan sayfa sahipleri size bu konuda daha detaylı bilgileri verecektir.
Son olarak @guliksir sayfasına bu güzel ürünün yapılışından elimize ulaşmasına kadar eziyet ettikleri her aşaması için içten ve samimi teşekkürlerimi sunuyorum ❤ İyi ki, varsınız, iyi ki, sizi tanıdım, iyi ki, şuan benden 2500 km uzak olan babaannemin bahçesindeki gül ağacının kokusuna beni yeniden kavuşturdunuz... ❤

Hiç yorum yok :