İzleyiciler

26 Mart 2018 Pazartesi

OKSİJENLİ KÖPÜREN MASKE -BEAUTYFACTORY

Bugün sizleri çok güzel ve çok ilginç bir cilt bakım ürünüyle tanıştıracağım. Ben de 2 gün önce tanıştım ve çok hoşuma gitti. Ürün Beautyfactory markasına aittir. Oksijenli köpüren maske diye geçiyor ismi. 4 çeşiti vardır :
1.Aloe Vera özlü
2.Yasemin özlü
3.Lavanta özlü
4.Papatya özlü
Her kutuda 4 saşe vardır. Ve hir ürün 10 ml ( 4 adet  toplam 40 ml) dir. Tüm cildinize yetiyor ve fazla da kalıyor. 
Ben dün ilk defa lavanta (lavanta aşkı bende bir başka 💖💖) özlü olanından kullandım. Beyaz bulanık- diye yazarsam daha iyi anlatırım gibime geliyor- bir jel kıvamındadır maske. Cildinize sürdüğünüzden bir kaç saniye sonra yavaştan köpürmeye başlıyor. Bu arada maske hassas ciltlere 2-5 dakika arası,normal, kuru ve yağlı ciltlere 5-10 dakika arası ciltte bekletilmesi tavsiye ediliyor. Ben 8 dakika kadar bekletdim. 8 dakikanın sonunda Noel baba gibi görüntüm vardı 💖😃 Evet ,evet yüzümün maske uyguladığım her yeri çok güzel köpüklenmişti.  Yazamadan geçemiyeceğim. Maske köpürme sırasında yüzünüzde karıncalanma hissi veriyor ki,bu normaldir. Çünkü ürün oksijen ile temas halinde aktive oluyor.Köpürme yükselince karıncalanma giderek hafifleşiyor ve en sonunda hiç hiss etöiyorsunuz.
Çok aşırı hassas bir cildiniz varsa kullanmadan önce bileğinizin küçük bir kısmında test etmeniz tavsiye edilir.
İçeriğine gelince ,ağır metaller, alkol, SLES, kimyasal renklendiriciler içermez.
Maskeyi uygularken cildinizin kuru olması en önemli şarttır. Islak ve nemli ciltte köpürme işlemi oluşmuyor.
Ben uyguladığım ilk maskeden şu sonucu aldım. Temiz, ferah ve yumşak bir ciltle karşı karşıyaydım . Ama bu daha ilk denemem. Ben düzenli uygulayarak en sonunda ürün hakkında gözlemlediklerimi sizinle başka bir yazıyla paylaşacağım. 
Cildinizi bu maskeyle ödüllendirmek için www.beautyfactory.com.tr sitesine göz ata bilirsiniz.Satın alarken ödeme seçimleri içerisinde bir çoğumuzun tercih ettiği kapıda ödeme de vardır . 
Sevgiyle kalın 💖

Hiç yorum yok :