İzleyiciler

7 Nisan 2018 Cumartesi

DENEDİM,YORUMLUYORUM - KERATİN DESTEKLİ KOLAY TARAMA SPREYİ

Merhabalar. Bu ürün bana @hccare  den gelmişt neredeyse 2 sene önce. Ürünün ismi "Sıvılaştırılmış keratin destekli kolay tarama spreyi". @hccare nin bana gelen tüm ürünlerinden sonsuz memnun kaldım. Özellikle bitkisel saç bakım yağının üzerine başka bir bakım yağı tanımıyorum, tanımıyorum, tanımıyorum. Kokusu desen müthiş, parfüm niyetine sık gez,bakın o derece 💜💜 Etkisi kokusundan daha müthişti. Benim saçımı o kadar hızlı şuana kadar kullandığım hiç bir bakım yağı uzatmamıştı. Sevgisi hala kalbimde. Tüm bakım yağlarımı zaten bitirdim son günlerde. Aklımda @hccare nin yağını almak ve onunla yeniden yoluma devam etmek var. Hiç kullanmadıysanız, mutlaka alın, deneyin derim. Vazgeçemiyeceksiniz. Şuan baktım 65 tl civarında fiyatı var. İkili seti de var yani iki kutu yağı 85 tl ye gördü  google sonuçlarında.
Gelelim, resimde gördüğünüz saç spreyine. Benim saç tipime bir tek bu ürün iyi gelmedi. Saçımı daha çabuk yağlandırıyormuş gibi bir his verdi bana.  Saç tipim ince ve zaten çabuk yağlanan. Bu ürünü kullandığımda biraz daha çabuk yağlanıyor gibime geldi. Aynı ürünü bir arkadaşım kullandı o çok memnun kaldı. Kuru ve kalın saç tipine sahiptir. Benim saçıma uygun gelmediği için yarısı öylece (yarısına kadar kullanarak denemişim) dolabda duruyordu. Sanırım zamanı da geçmiş artım ve vedalaşma zamanımız onunla. Bu kadar 💖💜

Hiç yorum yok :