İzleyiciler

28 Ağustos 2019 Çarşamba

DENEDİM, YORUMLUYORUM - HİGHGENİC FIRIN TEMİZLEYİCİ KÖPÜK

Boş zamanım olduğunda ( ki, çok az oluyor) Facebookta ev, dekorasyon, temizlikle ilgili üye olduğum grublara bazen göz atıyorum.  Geçenlerde ev temizliği ile ilgili bir grubda bir paylaşım yapılmıştı, ana sayfamı açtığımda o paylaşım direk önüme çıktı. O gün "yarın fırın temizliği yapayım" diye düşünmüştüm. Evren bana mesaj yollamıştı. O karşıma çıkan paylaşım da bu fırın temizleyici ürünle ilgiliydi. Belki 500e yakın yorum vardı. Hepsini tabi ki, okumadım. Ama okuduğum kadarıyla çoğu kadın bu üründen aşırı memnundu. Yarını ben de gidib aldım hemencecik. 6.95 gibi bir fiyatı vardı "Hakmar" marketinde. Yine de yorumları okumuş olsam bile içimde "ayy abartıyorlar belki, diğer denediğim ürünler gibi olacak kesin" diyen şeytanın kardeşi iç sesimle eve geldim. Fırına bir püskürtdüm, bir püskürttüm ürünü, hemencecik ağzını kapattım kaçtım mutfaktan. 20 dakika sonra geldim " işte sevgili ürün, bakalım ne yapacaksın" bakışlarıyla mehşur sarı bezi fırına sürdüğüm gibi ....👻 fırını inanın ilk kez alıb bana getirselerdi bu kadar temiz olurdu yani. Arkadaşlar, zerre abartmıyorum, mucizenin diğer adı bu ürün. Fırının içi tertemiz olmuştu. Aşırı memnun kaldığım bir ürün oldu.
İçeriğine gelince içeriği yazmıyor üzerinde. Ama 👻 tüketiciye verilen uyarı bölümünü okuduğumda ürünün tam bir zehir olduğundan şübhem kalmadı. Kullanım sonrası ola bildiğince fırını temiz suyla yıkanmış bezle çok çok silin. Kullanımdan sonra bir kez fırını çalıştırın, fırın kapağını açın, kapıları, camları açın o kimyasal çekilib gitsin. Daha sonra fırın soğuduktan sonra bir kez de sirkeli suyla silin temizleyin mümkünse. Çünkü sağlığımız tüm temizliklerden daha önemli. Yine alırmıyım ? Evet alırım. Ama ayda hatta 2 ayda bir defadan fazla kullanmam. 

Hiç yorum yok :