İzleyiciler

13 Eylül 2019 Cuma

EV YAPIMI DİŞ MACUNU

Merhabalar, efendim ☺
🌼 Bu gün uzun süredir kendi denediğim ve sonucunu olumlu yönde aldığım ev yapımı diş macunu tarifini sizinle paylaşmaya geldim. Tıkalı kulağımı soran yok bu arada, ama ben yine söylüyeyim yavaş yavaş açılıyor 😆 Neyse, konumuza geri dönelim.
🌼Ev yapımı diş macunumuzu hazırlamak için size gerekenler :
✅Hindistan cevizi yağı
✅Zerdeçal
Bazı tariflerde nane yağı ilave edildiği de var, ama ben yapmadım.
🌼Miktar önemli değil, göz kararı macun kıvamı alana kadar karıştırıyorsunuz ve diş fırçasıyla normal diş macunu gibi dişlerinize uygulama yapıyorsunuz. Yalnızca önemli bir not: her uygulama öncesi macunu karıştırın. Ağzı kapalı bir cam kabda 2 hafta kadar kala biliyor. Siz yine de 1 hafta boyunca size yetecek kadar az hazırlayın.
🌼 Gelelim etkilerine:
✅İlk ve inanılmaz etkisi - düzenli ve sürekli kullanıldığında inci gibi bembeyaz dişlere sahip oluyorsunuz ✅Diş çürüklerinin giderilmesine az da olsa etkisi var
✅Diş çürüklerinin yaranmasının karşısınu alıyor
✅Yenile bilirdir.
Ben çok faydasını gördüğüm için sizinle paylaşmak istedim. Umarım işinize yarar. 
Okuduktan sonra yazıyı beğenmeyi unutmayın 💞Sevgiler 💞

11 Eylül 2019 Çarşamba

DENEDİM, YORUMLUYORUM - "HOPE" SAÇ BOYASI

🐥 Hep iyi, hep iyi, hep iyi olmaz, arkadaşlar. Ben iyilik meleğimiyim? Hayır 😃 👻Bu gün size fiyat bakımından uygun, performans bakımından size bedava istediğiniz sinir hastalığını hediye edecek bir ürün tanıtacağım.
✅ Ürün "Şok" marketlerinde 8.95 gibi bir fiyata satılıyor.
✅Kırmızı, mor, sarı, yeşil, mavi gibi renklerin yer yüzünde var olduğunu saymazsak diğer tüm renklerde üretilmiştir.
✅İlk defa aldığımda her halde bu ürün bozuktur demiştim. Dün yine tekrar iki kutu aldım. Bir sarı, bir siyah rengini. Postişlerimi boyama amaçlı.
✅Ürünün içeriği 2 eldiven, krem saç boyası, oksidan krem ve saç bakım kreminden ibarettir.
✅Gelelim performansına. Hani tuzlu denizle, tatlı suyu olan deniz karışmaz falan diyorlar ya. Bu ürünün içeriğindeki krem saç boyası ve oksidan krem bu mucizenin baş kahramanı sanırım. Karıştırın, saatlerce karıştırın, günlerce karıştırın, son nefesinize kadar karıştırın - KARIŞMAZ☺ Yani o kadar garanti ediyorum - KARIŞMAZ.
✅Performansı benim bakış acımdan - 0
✅ İsmini sorarsanız "Hope"
🌻 Bu kadar, arkadaşlar. Kimin boş zamanı, sinirlenme ihtiyacı varsa bu ürünü alarak meşguliyyet yapa bilir kendine. Bense her zamanki gibi hepinizi seviyorum. İMZA: Bir dost 😗😗😗 

8 Eylül 2019 Pazar

DENEDİM, YORUMLUYORUM - "SİBERİAN WELLNESS" 3Ü 1 ARADA - TEMİZLEYİCİ, PEELİNG, MASKE

Merhabalar. 
🌼Kullanarak neredeyse yarısına geldiğim bir ürün hakkında yorumlarımı sizinle paylaşmak için tekrardan buradayım, efendim ☺ Siberian Wellness markasına ait bu ürün 3ü 1inde - yani daha detaylı açıklarsam hem temizleyici, hem peeling, hem maske görevini yerine getiriyor. 
🌼Ben peeling olarak kullandım. Gözlemlediğim etkileri şu şekilde :
✅ ilk kullanımdan itibaren cilt tonunuzu bir ton beyazlatıyor,
✅cildi nazikce temizliyor,
✅ciltten arınması kolaydır, çabuk durulnıyor,
✅cilde nemlik sağlıyor,
✅tamamen bitkisel olduğu için muhteşem parfüm kokusu, ayılıb bayılacağınız bir koku yoktur. Bitkisel bir kokusu var. Beni rahatsız etmedi. Çünkü görevini yerine güzel getirdi.
🌼İçeriği siberiya ginsengi, meşe kabuğu, ardıç kabuğu, kekik ve deve tabanı ekstrelerinden ibarettir.
🌼 Satış fiyatı 30 tl dir. Boyutu 75 ml dir.
🌼 Satın almak için İnstagramda  @siberianwellnessturkey sayfasıyla iletişime geçe bilirsiniz. Üyelikle ve üyeliksiz satın ala biliyorsunuz. Üyelikle satın aldığınızda %25 indirimle satın alıyorsunuz.
🌼Sonda bu güzel ürünle tanışmama vesile oldukları için @siberianwellnessturkey ailesine içten ve samimi teşekkürler 💞

6 Eylül 2019 Cuma

DENEDİM, YORUMLUYORUM - BİODERMA "Photoderm Nude Touch" 50+

Merhabalar 💖 Dış kulak iltihabından hala tıkanıklığı açılmayan sağır kulağımla huzurunuzdayım tekrardan, efendim ☺ Denediğim bir  tester ürün hakkında görüşlerimi sizinle paylaşmak istiyorum. Ürün Bioderma markasının "Photoderm Nude Touch" 50+ koruma faktörlü karma ve yağlı ciltlere uygun nasıl desem cilt tonunu dengeleyici kremi. Benim için biraz BB krem görevi gördü. Dışarı çıkarken nemlendirici uyguladıktan 5 dakika sonra bu ürüni uyguladım. Cilt tonumu eşit rengte tonlaştırıyor. Kalıcılığı orta diye bilirim. Yani 4-5 saat kalıcılığı vardır. Ama benim gibi 24 saat bekleyenlerdenseniz 😃 bu iş olmaz ☺  Suya dayanıklıdır. Mat ve kadifemsi bir görüntü sağlıyor. Bendeki ürün dediğim gibi 2 ml. lik bir tester ürünüydü. Benim bakış acıma göre, hiç bir olumsuz özelliği yoktur ve alına bilinecek ürünler listesine dahil ola bilir.  Ürünün 40 ml.lik boyu şuanda vavendu.com da %20 indirimdedir.  Ayrıca ödemenizi havale/eft yle yaparsanız daha bir indirim ekleniyor üzerine.  Satın almak isteyenler için linki buraya bırakıyorum : https://www.vavendu.com/urun/bioderma-photoderm-nude-touch-spf50-golden-40-ml  Linki buradan alamazsanız DM den ve ya yorumlardan yazarsanız size gönderirim.  Ürünü denememe vesile olduğu için favori alış-veriş sitelerimden biri olan @vavendu ya (vavendu.com) sonsuz teşekkürler 💖

28 Ağustos 2019 Çarşamba

DENEDİM, YORUMLUYORUM - HİGHGENİC FIRIN TEMİZLEYİCİ KÖPÜK

Boş zamanım olduğunda ( ki, çok az oluyor) Facebookta ev, dekorasyon, temizlikle ilgili üye olduğum grublara bazen göz atıyorum.  Geçenlerde ev temizliği ile ilgili bir grubda bir paylaşım yapılmıştı, ana sayfamı açtığımda o paylaşım direk önüme çıktı. O gün "yarın fırın temizliği yapayım" diye düşünmüştüm. Evren bana mesaj yollamıştı. O karşıma çıkan paylaşım da bu fırın temizleyici ürünle ilgiliydi. Belki 500e yakın yorum vardı. Hepsini tabi ki, okumadım. Ama okuduğum kadarıyla çoğu kadın bu üründen aşırı memnundu. Yarını ben de gidib aldım hemencecik. 6.95 gibi bir fiyatı vardı "Hakmar" marketinde. Yine de yorumları okumuş olsam bile içimde "ayy abartıyorlar belki, diğer denediğim ürünler gibi olacak kesin" diyen şeytanın kardeşi iç sesimle eve geldim. Fırına bir püskürtdüm, bir püskürttüm ürünü, hemencecik ağzını kapattım kaçtım mutfaktan. 20 dakika sonra geldim " işte sevgili ürün, bakalım ne yapacaksın" bakışlarıyla mehşur sarı bezi fırına sürdüğüm gibi ....👻 fırını inanın ilk kez alıb bana getirselerdi bu kadar temiz olurdu yani. Arkadaşlar, zerre abartmıyorum, mucizenin diğer adı bu ürün. Fırının içi tertemiz olmuştu. Aşırı memnun kaldığım bir ürün oldu.
İçeriğine gelince içeriği yazmıyor üzerinde. Ama 👻 tüketiciye verilen uyarı bölümünü okuduğumda ürünün tam bir zehir olduğundan şübhem kalmadı. Kullanım sonrası ola bildiğince fırını temiz suyla yıkanmış bezle çok çok silin. Kullanımdan sonra bir kez fırını çalıştırın, fırın kapağını açın, kapıları, camları açın o kimyasal çekilib gitsin. Daha sonra fırın soğuduktan sonra bir kez de sirkeli suyla silin temizleyin mümkünse. Çünkü sağlığımız tüm temizliklerden daha önemli. Yine alırmıyım ? Evet alırım. Ama ayda hatta 2 ayda bir defadan fazla kullanmam. 

27 Ağustos 2019 Salı

YERLİ MALI - EYVA KOZMETİK VE YA JORA ÜRÜNLERİ

Hani bir slogan vardır ya: "Yerli malı, yurdun malı - herkes onu kullanmalı". İşte , o slogandan yola çıkarak bugün sizi  güzel Türkiyemizin en cennet köşelerinden biri olan Artvinde üretilen, bitkisel bir markayla tanıştırmak istiyorum.  Geçen sene Artvin Kemalpaşada KOSGEBin desteğiyle üretime başlamak için bir marka yaratıldı. @eyvakozmetik in  şuanda 7 ürünü vardır. Bunlardan 4ü daha önce piyasada olan ürünler değil:
🌻çaylı yüz ve saç toniği;
🌻portakallı yüz ve saç toniği
🌻çay özütlü yüz bakım maskesi
🌻karalahana özütlü yüzbakım maskesi

Ürünler fenoksietanol ve sitrik asitten başka hiç bir koruyucu katkı maddesi, alkol, gluten, alkilfenol, sulfat içermiyor.
"Eyva" ismi ve logosu ile marka "Jora" ismi ve logosu tescillidir.  Bana gönderilen ürünler
💖Portakallı yüz ve saç toniği;
💖Çay özütlü yüz bakım maskesi
💖Portakal kabuğu yağı  ve 2 kağıt maskeydi.

Doğal olması, içeriğinin temiz olması ve en önemlisi  Vatanımızın üretimi olması bu markanın ürünlerini tercih etme sebebimdir. 
Bu arada kargo geldiğinde kutuyu açtığım gibi evimiz buram buram mis gibi portakal kokuyordu. 
Ürünlerde kesinlikle yapay koku kullanmamalarıda daha bir takdire layik detaydır benim için.
Ben portakal yağını kullandım. Yazısı en kısa zamanda gelecektir.

Ürünleri nerede ala bilirim? sorarsanız şuanda satışı n11.com da vardır. N11-de  arama kısmına Jora diye yazıb aratırsanız tüm ürünlere ulaşa bilir ve satın ala bilirsiniz. Ayrıca, satın almak için  İnstagramda @eyvakozmetik le de iletişime geçe bilirsiniz. Ürünler için @eyvakozmetik e sonsuz teşekkürler ve sevgiler !💖💖💖

26 Ağustos 2019 Pazartesi

DENEDİM, YORUMLUYORUM - SİBERİAN WELLNESS KIRIŞIKLIK KARŞITI SERUM

  "Görmedim senin gibi, sevmedim hiç kimseyi" - o şarkıyı hiç duydunuzmu,  arkadaşlar? Şimdi soracaksınız, ne alaka ? O şarkının o cümlesi benim resimde gördüğünüz şu ürüne olan sevgimi ifade ediyor ☺
  Tüm samimiyyetimle söylüyorum, tüm içtenliğimle söylüyorum, bunun hediye olmasıyla bir alakası yoktur.  Belki 50 farklı markanın serumunu denemiş biri olarak, bu serum hayatımın efendisi oldu. "SİBERİAN WELNESS" (@siberianwellnessturkey ) ait "Kırışıklık görünüm azaltıcı etkili yoğun yüz serumu" olan bu ürün aslında 50 yaş üstü insanlar içindir. Lakin, denemem için gelen ürünlerin içinde bu serumla göz göze geldiğimizde bir bakıştık, bir bakıştık 🙈 "evet" dedim ilani aşkına 😀 
  Cilt bakım kremleri, nemlendiricileri, besleyicileri bir tarafa kalsın, bende serumlara acayip merak ve hayranlık var.  Ürünler geldiği günden bu ürünümüzü kullanıyorum. Neredeyse 10 gün oldu. Her gece uyumadan önce tüm cilt temizliğimi yaparak sadece bu serumu kullanıyorum. Başka hiç bir şey. Ne tonik, ne nemlendirici, ne besleyici. Ve benim ne kadar kompleksli "woman" olduğumu çevrem iyi biliyor. Bir kompleksten çıkıb diğerine giriyorum. Bir bakıyorsun aynalara küsmüşüm, bir bakıyorsun saçlarıma küsmüşüm. Yani çeşit çeşit gel gitlerim var 😀 Bu serumu kullandığım günden aynalarla ayrılmaz ikili olmuşum.
  Benim gözlemlediğim şu -  cilde acayip bir aydınlık veriyor, cildi pürüzsüzleştiriyor, cilt rengini açıyor ve evet inanınki "gözle görünen kırışıklıkları belirgin ölçüde azaltıyor" vaadi birebir doğrudur. İki kaşımın arasındaki mimik kırışıklık giderek çukura dönüşüyordu 🙈 ve bu serumu kullandığım 10 gün süre boyunca belirgin ölçüde o kırışıklıkta azalma var.  Ürünün ölçüsü 10 ml, katalog fiyatı 50 tl,  kendine has çok zarif bir kokusu var. 
  Sülfat, paraben, ftalat, mineral yağ, yapay renk içermiyor. Aynı serinin 30 ve 40 yaş üstü serumları da var. Bu serum bittikten sonra 30 yaş üstü serumunu satın alarak deneyeceğim.  Serumu nereden satın ala bilirim? sorarsanız İnstagramda @siberianwellnessturkey sayfasıyla irtibata geçe bilir ve ya https://tr.siberianhealth.com/tr bu linkten resmi sitesini inceleyerek satın almanızı tavsiye ediyorum. Üyelikle (%25 indirimli) ve ya üyeliksiz satın ala bilirsiniz.  Ürünü denememe vesile olduğu için @siberianwellnessturkey e teşekkürler ☺💖