İzleyiciler

27 Kasım 2019 Çarşamba

DENEDİM, YORUMLUYORUM - BİOGOLD 24 AYAR ALTIN ZERRECİKLİ KREM

Merhabalar. Bu gün huzurlarınıza deneyerek bitirdiğim daha bir ürünle gelmiş bulunmaktayım, efendim.
🌻Ürün denemem için bana @vavendu tarafından bir kaç ay önce gönderilmişti. Kullandığım ürünleri sonlandırdıktan sonra sırf bu ürüne başladım ve bir tek bu ürünü kullandım ki, etkilerini net olarak sizinle paylaşa bileyim.
🌻Öncelikle ürün hakkında kısa bir bilgi vermek istiyorum :Bioder" markasına ait olan "BioGold" 24K Altın içeren, Almanya üretimi olan bu cilt bakım kremi cildin nem kapasitesini artırıyor, kırışıklıkları engelliyor ve cilt elastikliyinde artış sağlıyor. Kremin kendine has çok güzel, zarif bir kokusu var ve içeriğinde gözle görülür küçük altın zerrecikleri var. 🌻Benim kullanım sonrası görüşlerime gelecek olursak ben yalnızca gece uykudan önce temizlenmiş cildime uyguladım. Hızlı emiliyor, kesinlikle yağlı etki bırakmıyor. Evet, cilt kırışıklarında gözle görülür, yani bu kadar net ifade ediyorum gözle görülür etkisi vardır. Bunun dışında, benim cildimde kilo vermeme bağlı olarak biraz sarkmalar olmuştu. Bu ürünü kullandıktan sonra onların da toparlandığının etkisini hiss ettim. İçeriğindeki 24 ayar altın zerreciklerinin cildin elastikliyini toplamasında büyük etkisi vardır. Boyutu 50 ml.dir. Ürünü sipariş etmek için @vavendu resmi hesabıyla iletişime geçe bilir ve ya direk vavendu.com sitesinden satın ala bilirsiniz.
🌻 Ürünü denememe vesile oldukları için #vavendu ekibine sonsuz teşekkürler 💖💖💖

1 yorum :

makyajliyorum dedi ki...

Ciltteki nem tutma seviyesini arttırması müthiş bir özellik :)