İzleyiciler

23 Kasım 2014 Pazar

Evli, mutlu :)

Daha bekardım. Eski blogumda üye olduğum bu blogun sahibesine bu güzel yastığimi sipariş etmişdim. Bu yastık bana düşerli oldu diye bilirim :) Üzerinde "Evli, mutlu, çocuklu" yazdırmışdım. Bu yastığın siparişinden kısa bir süre sonra nişanlandım , sonra düğünüm oldu taa Azerbaycanlardan Türkiyeye gelin geldim. Evlimiyim ? evliyim. Mutlumuyum ? Hem de çook mutluyum maşallah :) Çocuklumuyum ? Onu da seneye inşallah çocuklu yazarım :) Her kese çok çok sevgiler :) Hahh unutmadan onu da yazayım, sevgili ablacığım birde benim için bu yastıkların yanında bir güzel anahtarlik hediye koymuşdu. Şuanda musmutlu yuvamın anahtarlığı gibi kullanıyorum :)


2 yorum :

sardunyabahcem dedi ki...

Şu an öyle duygulandım ki bloğumda yorumuna bir cevap attım bana ulaş olur mu sevgiler güzel yürekli Hayal

MUTLULUK HER YERDE dedi ki...

canim ablam benim :) iyiki yeniden buldum seni :)