İzleyiciler

2 Kasım 2014 Pazar

Savaşın çocukları (Vüsale Abbasova)

Bu şiiri güzel arkadaşım Vüsale Abbasovanın Facebook profilinde okumuştum. Kendisine ait şiir. Savaşın çocuklarını o kadar güzel anlatmış ki, üşenmeden Google-ye Savaşın çocukları diye yazdım tüm şiirleri arattım.. Daha bu kadar güzel ve gerçekleri tüm çıplaklığı ile anlatan bir şiir bulamadım. Vüsale belki de kendisi de savaşın çocuğu olduğu için (malesef) birebir o olayları küçükken kendi hayatında yaşadığı için kaleminden dökülen harfler bu kadar etkileyici olmuşdur. Kalemine sağlık yüzü kadar yüreği de güzel arkadaşım benim :)


Mutlu mutlu büyümeyecekler belki...
Şeker yiyemiyecekler...
Belki de yeni dogan güneşi bir daha göremiyecekler...
Yükleri kendilerinden böyük...
Gözlerinde yaş,yüzlerinde gülüş.
bakışlari simsiyah...
Onları saran yok,onlari soran yok...
Cinsi,irki,adı,soyadı hepsinde aynı
Savaşın cocuklari...Vusale Abbasova

Hiç yorum yok :