İzleyiciler

23 Aralık 2014 Salı

Neredeydim ve neler yapıyordum ki, sesim çıkmıyordu birkaç gündür:)

Bir kaç gün oldu blog yazmıyorum. Kendimi yıllardır blogumdan ayrı düşmüş gibi hiss ediyorum şu anda. Aslında bu bir kaç günde hiç boş zamanım olmadı.Boş zamanım 5 dakika olduğunda hemen blogları okudum, "ben daha sonra yazarım, önce okuyub bilgi edineyim" mantığımla haraket ederken bir baktım o boş zamanım da bitti. Eşim bir kaç günlüğüne memlekete gitmiş. Bu bizim ilk ayrılığımız, son ayrılığımız olur inşallah. O kadar kötüyüm ki, nereye baksam onu görüyorum. Evimiz bana buz gibi geliyor. Hiçbir şey, hiç kimse onun boşluğunu benim için dolduramaz. Hep farkında olmuşum, bu gün de farkındayım.
Her 30 dakikadan bir deli gibi bir- birimizi arıyoruz, her dakika bir-birimizi fotolar gönderiyoruz. Yeniden sevgili olmuşuz gibi :) Ben strese çok düşkünüm. Her şeyden stres yaşıya bilirim. Tabi ki bana etki ederse. Eşimin bu bir kaç günlük memleket seferi beni strese sokmasın diye hemen kendimi elişi yapımının üstüne atdım. O zaman zaman daha hızlı geçiyor ve evimin sultanının gelmesine daha az kalıyor. Küçük çocuklar gibi bu gün de kendi kendime dedim "bu gün de uyuyacağım, yarın da uyuyacağım, o bür gün aşkım gelicek". Bu satırları yazarken kokusu bile burnuma geldi. Neyse romantikayı bırakayım da ağlamadan geçeyim yapdığım el işlerine. Hepsinden sipariş alıyorum.  En kısa zamanda da hazır ediyorum. Fiyatları da üstünde yazıyor. Hangisini beğendiyseniz size sadece ya bayraktarhayal@gmail.сom e-postasına mail yazmak ve ya bu postun altına yorum yazmak kalıyor.Gördüğüm an geri dönüş yapıyorum.Sevgiler.

Bu minik meyve sepetleri meyveleriyle birlikte 10 tl




Mickey Mouse-li bu kavanozu çocuklarınızın kalemliği olarak kullana ve ya baharatlik olarak kullana bilirsiniz. Fiyatı 7 tl


Bu kutuyusa saç ve ya makyaj fırçalarınızı koymak için kullana bilirsiniz. Ne kadar sevimli değilmi? Fiyatı 7 tl


Eğer küçük çocuğunuz varsa onun yumşacık saçlarınızı taradığınız saç fırçaları içinse bu kutuyu kullana bilirsiniz. Fiyatı 3 tl
Okula giden bir yiğitiniz ve ya meleğiniz varsa onun kalemleri için de bu kutuyu tavsiye ederim. Fiyatı 5 tl



Hiç yorum yok :