İzleyiciler

16 Ocak 2015 Cuma

Duolingo - ingilizceyi oyun oynayarak ögrenin.




Bu gün sizleri çok güzel bir siteyle, aynı zamanda akıllı telefonlarınıza indirib kullana bileceğiniz bir uygulamayla tanışdıracağım. Belki de aranızdan çoğusu bu siteyi ve bu uygulamayı biliyordur. Bu postum da bilmeyenler için olsun. 

Siteyle tanışmam şu şekilde oldu.Bir gece oturmuşdum. Google amcada "kişisel gelişim blogları" diye arama verdim. Aradı-taradı güzelim google amca. İlk sırada Gökhan Gökalan diye birinin blogu çıktı. Gerçekten de harika yazıları vardı. Blogu okumak isterseniz buraya tıklaya bilirsiniz. Postlarını okuya-okuya  ileriliyordum ki,çok ilginç bir postla karşılaşdım. O postu okumak için buraya tıklayınız. Ve sevgili Dualingoyla da böylece tanışdım. Blog sahibinin kullandığı uygulamalardan biri. Ben de arama verdim googlede yine Dualingo diye. Gecenin 3ne kadar Duolingonun sayfasından bir türlü ayrılamadım. İngilizceyi ögrenmek benim için hayatta örgü örmekten sonra ikinci zor bir şey sanırım. Her türlü denemişim öğrenmeyi. Her defasında da yarım bırakmışdım. Sadece bir kaç saat deneme yapmışdım ögrenmek için. O kadar zor gelmişdi ki bana hemen bırakmışdım "ammaaaaan dünyada daha önemli işler var :D"diye.İnanın, o kadar kolay oluyor ki,ingilizceyi ögrenmek. Ayrıca çocuklarınızla birlikte de bu siteyi ve uygulamayı rahatca kullana bilirsiniz. Çocuklar da kolayca ögrene bilir bu uygulamayla ingilizceyi. Ben Azerbaycanda yaşayan 4 yaşlı yeğenime öğrettim. Şuan benimle rekabette nerdeyse ingilizce ögrenmek üzere o sitede. Hani çiftlik,farmville oyunları oynarız ya seviyye atlayarak. Aynı onun gibi.Seviye atlayarak puanlar kazanıyorsunuz. Ve deçok anlaşılır bir şekilde. Çok yazıb sizi bıkdırmadan hemen sitenin adresini yazıyorum.Siteye BURADAN geçiş  yapa bilirsiniz. Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok :