İzleyiciler

27 Ocak 2015 Salı

OKUDUM - Uğur Koşar " Rabbin için sabret"

Viaport AVM de bir oyuncak dükkanında kitap stendi gördüm. Hemen yaklaştım kitapları incelemeye. Uğur Koşarın " Rabbin için sabr et" kitabı dikkatimi çekti. Bir kaçsayfasını inceledim. Müthiş bir kitaba benzettim gözüme takılan cümlelerinden.Fiyatına baktım 20 tl yazıyordu. Almak için kasaya taraf gittiğimde kendi kendime "acele etme bir internette araştır pdf formatında olmazsa gelip alarsın" dedim. Ve kitabı geri verdim standına. O gece internette araştırdım ve pdf formatında buldum kitabı. İki gün içerisinde okudum. Gerçekten yanılmamışdım. Müthiş ve harika ötesi bir kitapdı diye bilirim. İnsan okudukca beyni dinleniyor.Kitap asla ve asla yorucu değildi. Her satırındahuzur vardı, Rabbimize daha da yaklaşma hissi vardı,kalbimizdeki dileğimiz,isteğimiz neyse onun gerçekleşeceğine dair umutlar yaratıyordu kitap. Kitapdan alıntıolarak 3 cümleyi paylaşacağım burada :

1. Eğer yürüdüğünüz yolda zorluklar yoksa hemen geriye dönün,çünki o yol sizi başarıya götürmeyen sapa, kör bir yoldur.

2. Ne dersen de. Ama asla "Ben yapamam" deme.

3.Siz yüreğinizle kendinize inanırsanız, tüm dünya da size inanacaktır.

Her kese tavsiye ederimkitabi okumayi. Şimdi Uğur Koşarın "Allah de,ötesini bırak" kitapını okuyorum. Onun da yorumlarını paylaşmam dileğimle hoşçakalın...:)

Hiç yorum yok :