İzleyiciler

26 Mayıs 2015 Salı

Balmozon - profesyonel cilt bakım serumu

Bu gün Balmozondan bir paket aldım. İçerisinde ne vardı? :) Tabi ki, profesyonel  cilt bakım serumu :)
Şimdi sizlere firma ve firmanın bana gönderdiği broşürdeki yazılara dayanarak ürün hakkında bilgi vereceğim.
Ürün hakkında yazmadan önce bunu belirtmek istiyorum, 3 hafta kadar bu ürünü internette araştırdım. Neymiş, neye yararları varmış,neye zararları varmış diye. Bloglardan başladım forumlarda sabahladım o derece yani. Ürün hakkında olumsuz bir yoruma rastlamadım. Her kes övmüş. Böcek sokandan, cildi kırışana kadar tüm her kes övdü. 
Gelelim saadete.
Tarihte sıvı altın olarak adlandırılan zeytinyağı ozonlandığında mucizeler yaratıyor.
Ozonlaşmış yağ, zeytinyağının içinden ozon kabarcıklarının geçirilmesi ile elde edilir.
Deriye sürüldüğünde içine hapsettiği oksijen bileşiklerinden yavaş-yavaş oksijen salmaya başlar. Derinin oksijenleşmesini arttırarak cildin yaşlanma sürecini yavaşlatırken cildi nemlendirir, tamir eder, mikropları öldürür, yara iyileşmesini kolaylaştırır.

Serumun içindekiler:Ozonlaşmış zeytin yağı (ozonized olive oil)

En çok sevdiğim yönü ne oldu biliyormusunuz ? Broşürde o kelimeleri okurken gözlerimdeki ışıltıyı, kalbimdeki mutluluğu görseniz :)) "Hamileler ve çocuklar güvenle kullana bilir"  Gerçekten çok mutlu oldum. Gebelik dönemimin 4 ayı artık sona ermek üzere, 5ci aya geçicez. Bu 4 ayda nerdeyse tüm ürünleri mikroskopla, dürbinle felanla inceliyorum ki, aman zararlı olur :) Hamilelerin kullana bilmesi yönü beni çok çok mutlu etti.

İkinci sevdiğim tarafı : "Kimyasal, sentetik petrol ürünleri, alkol, gliserin, paraben ve parafin içermez"  açıklaması oldu.

Faydalarına gelelim: Broşürde çok güzel ve çok detaylı yazılıyor faydaları. Ben hepsini buraya yazarsam hem sıkılır okuyan gözler, hem de yazıyı açtığınız  gibi kapatırsınız " bu ne destan yazmış" diye :)) Tabi ki,bunu istemem :)
Ben kısaca faydalarını yazacağım şimdi buraya, eminim ki, size de çok ilginç gelecektir. Detaylı açıklama okumak isterseniz Balmozon sitesinde  "Kullanım alanları" ve "Kullanım şekli" bölümlerine bakmanız yeterlidir.
Kullanım alanları: ( Dediğim gibi kısa özet): Cilt kırışıklıklarında, Akne ve cilt lekelerinde, Cilt enfeksiyonlarında, Pişiklerde, İyileşmeyen yaralarda, yatak yaralarında, Ağız içi aftlarda ve yaralarda, Böcek sokmalarında, Diş eti kanamalarında, Diş beyazlatmada, Selülitde, Sa dökülmesinde, Spor yaralanmalarında, Gribal enfeksiyonlarda, Genital enfeksiyonlarda,  Helikobakter piloride, Hemoroid (basur) tedavisinde, Mantarların tedavisinde (deri, tırnak ve genital mantarlarda), Radyasyon, güneş yanığı ve tüm yanıklarda, Siğillerde, Ter kokularında, Topuk çatlakları ve nasırlarda, Masajda
Saklama şartları: Buzdolabında bekletiniz. Soğuk ortamda bekletmek kullanma ömrünü uzatır. Kullanım süresi 24 aydır. Hamileler ve çocuklar güvenle kullana bilir. Gözlerle temasından kaçınınız.

Ürünün pompalı şişede olması da daha bir sevilecek özelliğidir bana göre. Pompalı ürünleri severim. Elime, yüzüme bulaştırmıyorum çünkü. En önemlisi bir yere giderken çantanızda taşısanız bile dağılma, etrafa bulaşma ihtimali yoktur.

Ürünü nereden satın alacağınız hakkında bilgi almak için Balmozon sitesinin iletişim bölümünden irtibata geçe bilirsiniz.

Dikkat: Ürünü kullanıktan sonra ürün  ve etkileri hakkında kendi görüşlerimi ayrıca post halinde yayınlayacağım.


Ürün için Balmozon  ekibine teşekkürler ! :)

Sevgiler.

Hiç yorum yok :