İzleyiciler

18 Mayıs 2015 Pazartesi

Cucumber Cleaning Facial Mud Mask

Merhabalar:) 
Bu gün "Cucumber Cleaning Facial Mud Mask" maskesini tanıtacağım sizlere.
Bu ikinci tüp ki, bitiriyorum bu maskeden. Azerbaycana gittiğimde yine almıştım bunu.
İnanılmaz güzel ve etkili bir maske oldu.  Kutusunu çöpe attığım için şuan nerenin üretimi olduğunu söyleyemiyeceğim. Ve aldığımda da doğrusunu söylemek gerekirse nerenin üretimi olduğuna bakmamıştım. Bu benim için zaten önemli değildi. Önemli olan cildimdeki etkisiydi ki, o konuda da çok başarılı oldu.
Maske koyu siyah renkli, jöle kıvamında. 4 kez tüpü parmağıma sıkmakla tüm yüzüme yetiyor maske. Üzerinde 5 dakikalık yazılmış. Ama 5 dakikaya kesinlikle kurumuyor. Kuruma zamanı en fazla 30 dakika kadar sürüyor. Kurumadan da acele bir işiniz olursa yıkamaya kalkmakdansa simsiyah yüzle o işi yapmaya gitmenizi tavsiye ederim. Çünkü, yüzümü bir kaç kez kurumadan acil işim çıktığı için kalkıb yıkamaya çalıştım ve berbad bir durumla karşı karşıya kaldım.
30 dakika sonra maske kendiliğinden kuruyor ve yüzünüzün bir kısmından kurumuş maskeyi kaldırıb tüm yüzünüzden çekerek çıkarıyorsunuz. Evet, evet sadece çekmekle çıkıyor. Az önce yıkamadan bahs ediyordun o neydi peki? sorularınızı duyar gibiyim. Orda demek istediğim eğer acil bir işiniz çıkarsa ve maskeyi kalkıb yıkamaya çalışırsanız o duruma düşersiniz diye anlatmak istedim :)
Maske kuruduktan sonra yüzden çok kolaylıkla ve tertemiz halde çıkıyor. 
Sonuç : Derinlemesine temizlenmiş bir cilt, siyah noktalara büyük etki, hatta gözle görülür kadar siyah nokta azalması.
Ben üzerinden gül suyuyla tonik yapıyorum. 
Haftada 1 kez yaparım, eğer o haftayı sıkı makyaj yapmışsam bu 1 kez 3 ve ya 4 keze kalkmış ola bilir ki, makyajı o hafta ne kadar sık yaptığıma bağlı.
 Fiyatına gelecek olursak Azerbaycandan 2 manata almıştım. Bu da Türkiye parasıyla 8 lira civarındadır. Gramı 150 gramdır ki, bunu da sıklıkla yapmama bakmayarak daha uzun süredir kullanıyorum. Dediğim gibi ikinci tüp ama. Yine de bir tüp geç bitiyor. 
Görsem yine alırmıyım? Evet şübhesiz ki, alırım.
Sevgiler

Hiç yorum yok :