İzleyiciler

3 Mayıs 2015 Pazar

Işıltım yeter :) Tabi ki, Million Glossle :)

Geçtiğimiz günlerde sevgili +Fikri Mühim  ve @GlissTurkiyenin işbirliğiyle gerçekleşen projeden Glissin Million Gloss isimli şampuan paketi geldi bana. Çok mutlu etti beni söylemeden geçemiyeceğim.


 Paketin içeriğinde 
1 adet 400 ml, 5 adet 250 ml  Gliss Million Gloss şampuanları, proje ile ilgili mektup,  projenin nasıl işlediğini anlatan klavuz, 5 adet tanıtıcı broşür,  10 adet indirim kuponu vardı.  İndirim kuponları 28 nisan-28 mayıs 2015 tarihleri arasında Watsons mağazalarında geçerlidir. Açıkcası, kuponlarin sadece Watsons mağazalarında geçerli olması beni bir az üzdü. Çünkü yaşadığım yerde Watsons mağazası yok. Burdan  adı geçen mağaza yetkililerine de sesleniyorum. Lütfen Pendik Kurtköy istikametinde yapın bi güzellik :)
 Bu ana kadar bana +Fikri Mühim den gelen her şeyı birileriyle paylaşmışım. Bunu çevremdekiler de iyi biliyor. 
Şampuanda da aynı görevi yapdım. Bu defa annem, ablam ve yengem olmak üzere 3 şampuanı Azerbaycana gönderdim. Çünki, Gliss annemin orada sürekli kullandığı bir marka. Million Gloss serisi onun için yenilik oldu. "Yok, kızım, daha buralara gelmedi" dediğinde " Ben sana gönderirim, anne"dedim ve  3 tane gönderdim. Birine eşim sahiplendi, en büyük boya kendim sahiplendim. 
Bir tanesi şuan sadece bende. Onu da her halde çok sevdiğim, geçen kez gelen çorbadan denemek için ilk ona verdiğim komşuma vereceğim. Onun tatilden dönmesini bekliyorum.
Gelelim şampuana.
 Hangi kadın pırıl-pırıl parlayan, her göreni etkisi altına alan sağlıklı, bakımlı saçlara sahip olmak istemez ki? Ben isterim şahsen. Yıllardır da bunun için uğraşıyorum
Şampuanın vaad ettikleri : "Million Gloss, parlaklığını geri kazandırmak için  her saç telini ayna gibi yansıtan ince bir film tabakasıyla sararak maksimum parlaklığı sağlar ve 10 güne kadarsüren milyonlarca ışık yansıması etkisi verir. Ve siz de moda dergilerinde görüb hayalini kurduğunuz o muhteşem saçlara kavuşursunuz."
Şampuan mavi renkli şeffaf yapıdadır. Çok hoş, sizi rahatsız etmeyecek kadar güzel ve kalıcı bir kokusu var.
Şampuanı kısa zaman içerisinde ne kadar kullandığım gözüküyor :)  Saçlara hafif ve güzel bir yumuşaklık verir. Parıltı yapıyormu? Evet yapıyor itiraf edeyim. Bide en çok hoşuma giden tarafı kokusunun kalıcı olması oldu. 3 gün kokusu kaldı saçımda. Saçıma fön çekersem hiç bir şampuanın kokusu saçımda kalıcı olmazdı. Bu şampuanın sevdiğim tarafı saçıma fön çekmeme ragmen kokusunun kalıcı olması oldu. Günlük yağlanan saçımı 3 gün yıkamadım ve yağlanma yapmadı. Bu da benim için iyi tarafı oldu.
Karşıma çıkarsa alırmıyım ? Kesinlikle evet diyorum. Hatta eminlikle bundan sonra kullanacağım şampuan bu olur diye bilirim. Tabi ki, aynı kalitede kalırsa. 
Teşekkürler +Fikri Mühim , teşekkürler @GlissTurkiye!
#IşıltımYeter
Yorum Gönder