İzleyiciler

3 Haziran 2015 Çarşamba

"Barcelino" saç bakım yağı

Bu ürün hakkında eski blogumda yazmıştım. O kadar Leylayla Mecnun gibiyiz ki, bu ürünle her yerde yazasım var hakkında. Taşa, toprağa, semaya  o derece yani :))
Niye sevmiyeyim, kardeşim? Çocukluğumdan beri omuzlarımdan geçmeyen saçlarımı 2 ay içerisinde uzattı ya ürün uzattı.

Geçen sene forumların birinde, sanırım KAdinlar Klübünün forumuydu, orda okudum bu ürün hakkında. Her kes övüyor her kes. Sonra google de arama motorunda aradım. Hönkkk :)) Ürün açık açık mucizeymiş. Ama iki türlüsü var. Biri orjinal olanı, biri de sahtesi. Sahtesinin üzerinde hologram olmuyormuş. Bunu da nerden bildim, şimdi saadete geliyorum. Ürün aktarlarda satılıyormuş. Ertesi gün atladım gittim hemen aktara. Aktar öğlen yemeğı yiyor, o yemeğı o zavallı aktarın boğazında saklamış gibi oldum öyle bir heyecanla girdim içeriye. Aktardan üründen istedim. O da sağolsun, ürünü verdi,o güzelim yemeği yarıda bırakıb bidebana sahtesiyle orjinalini nasıl ayıracakmışım onu izah etti. Sahtesiyle orjinali ikisi de aynı fiyata satılıyor. Hologramına bakacaksınızmış. İş o hologramda bitiyor. 15 tl gibi fiyatı vardı.
Kullanma kısmını resim gibi çekmek istemişdim size. Resimden başka her şeye benzedi bu da. Biliyorum hiç güzel çekmemişim. Aslında fotoğrafın üzerine tıklayınca okumak oluyor, ama siz yormayın o güzelim gözlerinizi isterseniz ben kısa özet geçeyim.
Tam yazıyordum ki, düşündüm bir googleden bakayım,belki ordan çıkar yazısı. Arama yaptım. Doğapazari.com-dan buldum. Fiyatı da orda 9.95 yazıyor, havale ile 9.45. Ben ikinci yağımı kullanıyorum.Bunu da ocakta almışım. Her halde fiyatı inmiş.  Aynı siteden sizin için bilgileri de aktarıyorum buraya olduğu gibi 


"İçinde 15 çeşit besleyici bitkisel yağ barındıran unisex bir üründür, 

Özellikleri:

  • Barcelino saç bakım yağı her saç tipine uygundur, hiçbir yan etkisi yoktur,
  • Saç derisinin doğal yağ dengesini koruyarak saç dökülmelerini ve kepek sorununu giderir,
  • Saç tellerinin kırılmasını önler, saçın güçlü çıkmasını sağlar,
  • Saç uzama hızını artırıcı etki gösterir,
  • Saça doğal canlılık ve parlaklık verir, hacimsel artış kazandırır,
  • Zayıf, ince telli,yıpranmış,permalı,boyalı,röfleli ve işlem görmüş saçlara hayat verir,
Uygulama Şekli:
  • Temiz ve nemli saça uygulanması tavsiye edilir,
  • Saç tellerinize ve saç diplerinize püskürterek uygulayın,
  • Parmak uçlarınızla saç diplerinize masaj yaparak iyice yedirin (İçeriğindeki bitkisel aktiflerin etkisini maksimuma çıkarmak için önemlidir)
  • En az 30 dakika saçınızda bekletin, sürenin uzaması etkisini artırır, gün boyu da saçta kalabilir,
  • Her hafta 3 kez uygulamanız saçınızı son derece sağlıklı yapar,
  • İstenilen sonuca ulaşmak için en az iki ay düzenli kullanın.
İçindekiler:
Badem yağı, susam yağı, çam terebentin yağı, jojoba yağı, ısırgan yağı, defne gar yağı, çörekotu yağı, avokado yağı, hindistancevizi yağı, ceviz yağı, soya yağı, buğday yağı, zeytinyağı, ayçiçeği yağı, fındık yağı"


Ürün pompalı şişede oluyor. 150 ml. Ama baya bir bereketli ürün diye bilirim. Şuana kadar soğan demişlerdi soğan sürmüşdüm, sarımsak demişlerdi sarımsak sürmüşdüm saçıma. Daha nerde ne yazıldıysa gidib yapmıştım ki, saçım uzasın. Olmuyordu, olmuyordu. Bünyem itiraz ediyordu saç uzatmalarıma karşı. "Barcelino" yağı hayatıma güneş gibi parladı. :)Gerçekten çok çok memnun kaldığım bir ürün oldu. Şuan benim elimdeki beni uzun bir süre idare eder sanırım. Çünkü,önceki gibi sıklıkla kullanmıyorum. Ama biterse yine alırım. 

Haa ürünün bir özelliğini de ben keşf etmişim. Sakın göz ardıetmeyin :)) Ne zaman ürünü kullanırsınız, sabakım yağı saçınızda gezersiniz, anında misafir gelir. Demedi demeyin :))
Yani böyle bir özelliği de var. Artık nasıl misafir çekim gücü varsa :))
  
Okuduğunuz için çok teşekkürler :) Bu arada instagramda beni takip etmek için : mutlulukheryerde kelimesini aramanız yeterlidir.


Sevgiler

1 yorum :

Adsız dedi ki...

Çok fazla imla hatası yapıyorsunuz; örneğin her kes değil "herkes".