İzleyiciler

2 Temmuz 2015 Perşembe

Saç uzmanlarının önerdiği formül - Revox At Kuyruğu Şampuanı

Uzun bir süre oldu İnstagramda bloggerler arasında Revox at kuyruğu şampuanının etkileri hakkında övgüler duyuyordum. 
Forumlarda da araştırdığımda her kes medh ediyordu. Saçlarımın uzama sorunu tüm ömrüm boyunca hep beni rahatsız etmiş durum olmuş. Son 6 ayda nihayet gebelik dönemimde saçlarım uzamaya başlamış. Aman nazar olmasın maşallah diyelim :) Ama yine de at kuyruğu değil :)
İki gün önce firma bana denemem için Revox at kuyruğu şampuanını gönderdi. 
Daha denemedim. Sadece bu şampuanın medhini duyduğumda araştırdığım bazı bilgileri sizinle paylaşmak istiyorum. Mesela, benim gibi birilerinin de ilgisini çekerse en azından bilgi ala bilsin.
Öncelikle belirtmek isterimki, şuanda size vereceğim tüm bilgileri şampuanın resmi web sitesinden alıntı olarak yazıyorum. 

Siteye giriş yapmak için buraya tıklaya bilirsiniz :)

"Revox; özel olarak seçilmiş emsalsiz bitkisel aktiflerle förmüle edilmiş
naturel bir şampuandır.


Dünya Sağlık Örgütü / World Healt Organization (WHO) ile ABD’de bulunan dünyaca ünlü Hastalık Kontrol ve Önleme Merkezi / Centers for Disease Control and Prevention (CDC) ve Hair Foundation / Saç Vakfı ve diğer sağlık kuruluşlarınca yapılmış olan ve uzun yıllar süren araştırmalarneticesinde atların kullanımı için dizayn edilmiş Horse tail (At Kuyruğu) şampuanının insan saçı üzerindeki inanılmaz etkilerinin seyisler tarafından tespit edilmesinden sonra süregelen süreçte bu formülasyonu içeren şampuanlar insanlarca kullanılmaya başlanıp, fark açıkça görülünce, bu kez insanlar
için förmüle edilmiştir."
yazıyor resmi sitesinde.

Ürün hakkında firma saçların uzatıyor,  yağlanmayı geciktiriyor, saçların daha parlak görünmesine neden oluyor, saçlara sağlıklı bir görünüm kazandırıyor,  saçları gür ve hacimli yapıyor,  saçları daha uzun süre temiz tutuyor, saçları kepekten kurtarıyor diye vaad ediyor. 
"REVOX saç dökülmesini durdurmaya yardımcı olur. 
CUTICULA (üst deri) tabakasını güçlendirir.

REVOX şampuanın aktif maddeleri bitkiseldir ve 
herhangi bir yan etkisi yoktur.

REVOX şampuan içeriğindeki aktif maddelerle 
kepek oluşumunu engeller.

REVOX şampuanın patentli formülünde saçlarınız ve cildinize 
yarar sağlamayacak hiç bir kimyasal madde kullanılmamıştır.

REVOX şampuanın pH değeri 5.5 olup herhangi bir alerji, 
tahriş ve irritasyona sebep vermez.

REVOX : formülasyonunda üretim esnasında tamamen yoğun
oksijenle deionize edilmiş su kullanıldığından saçlı deride
kan dolaşımını düzenli olmasına ve
bu bölgenin canlanıp güçlenmesine yardımcı olur" diye yazıyor resmi sitesinde.


Üründe oksijenle arıtılmış su kullanılmıştır.

Önemli not : Ürün hakkında kendi görüşlerimi yalnızca ürünü tam kullanıb bitirdikden sonra ayrıca bir post halinde yazıb yayınlayarak okurlarımı bilgilendireceğim.

Ürünü denemem için verdikleri desteğe göre http://www.atkuyrugusampuani.com/ teşekkürlerimi ve sevgilerimi bildiriyorum. :)

Hiç yorum yok :