İzleyiciler

8 Haziran 2016 Çarşamba

DENEDİM, YORUMLUYORUM - BATİSTE KURU ŞAMPUAN

Merhabalar ☺ Elimde kullanıb bitirdiğim yorumlamamı bekliyen o kadar ürün var ki küçük canavarımın elinden zaman buldukça yetiştirmeye çalışıyorum.
Bugün @batisteturkiye nin kuru şampuanı hakkında görüşlerimi sizinle paylaşmak istiyorum. Annem derdi ki eskiden biz nişasta kullanırdık saçımız yağlıysa ve acil bir yere çıkmamız gerekiyorsa ve duş alma şansımız yoksa. Şimdi maşallah sizler çok şanslısınız . Haklısın anne şanslıyız da ama iyi ürünü buluncaya kadar da ömrümüz bitiyor diyorum 😃 piyasada son yıllar kuru şampuan üretimi başladı ve son günler takip ettiğim kadarıyla farklı farklı markalar bu işe el atmış artık. İlk kim düşündü kim yaptı bilmem Allah ondan razı olsun bizi büyük işgenceden kurtardı ama keşke bu düşündüğünü elidor ve benri markalarına söylemeseymiş 😂😂😂 evet anladığınız gibi. Ben ilk Elidorun kuru şampuanını aldım. Elidorun şampuanlarını çok beğeniyorum ama kuru şampuanı bence hiç olmamış. Saçın yağını kurutayım derken resmen kepek yarattım saçımda. Tam bir hayal kırıklığı.
Benri markasının pamuk pumuklarını çok beğeniyorum ama keşke kuru şampuan işine el atmasaydı. Kuru şampuan mı kurutucu spreymi reçel şiresi mi ne mi bilmedim. Tam bir berbat ürün.
Derken @batisteturkiye ciğimin ürünü elime ulaştı ve kullandım. Evet fiyat tarafı biraz tuzlu diğerlerinden. Ama kalite ve performansı mükemmel. İkinci kez satın aldım bile bu deneme bittikten sonra. Çok çok iyi işini görüyor ve beni dardan kurtadığı çok oldu. Kepeklenme yapmadı, 7-8 saate kadar saçımı kuru tuttu, ayrıca ağırlık hissi yaşatmadı saçıma benriciğim gibi. Çantamda bile gezdiriyorum. Çünkü saçımı günaşırı yıkuyorum ama yine de çabucak yağlanıyor. Küçük canavar yüzünden de bazen duş saatini kaçıra biliyorum o an bir misafir gelince ya dışarı çıkmam gerekince Batisteciğime kaçıyorum. Çok memnun kaldım. Gözlerinden öperim şu kuru şampuancığımın. Teşekkürler @batisteturkiye bu mükemmel ürün için 😍


Hiç yorum yok :