İzleyiciler

14 Haziran 2016 Salı

DENEDİM, YORUMLUYORUM - NEUTROGENA ARINDIRICI YÜZ YILAMA JELİ

Merhabalar.
Bu gün size kullanıb bitidiğim #neutrogena markasına ait arındırıcı yüz yıkama jeli hakkında kendi görüşlerimi yazacağım. Ürün görselde gördüğünüz gibi tüpte ve bu benim için çok iyi bir özelliği.  Mavi renkli jel kıvamında. İçerisinde çok küçük lacivert renkli tanecikler var ki, bu da yüzde peeling etkisi yapıyor. Günlük kullanıma uygundur. Üzerinden mutlaka nemlendirme ihtiyacı duyardım, çünkü kuruluk hissi verirdi cildime. Temizlemesi ve arındırması gerçekten güzeldi. Boyutunu şuan tam hatırlamıyorum, ama uzun bir süre oldu kullanıyordum. Yani hemencecik bitecek ürün değil. İçeriğine bakacak olursak hiçte masum değil. Paraben, alkol, parfüm ve zararlı çok kimyasalı kendinde barındırıyor.
Ben bu ürünü bitirdim ve ambalajını da çöpe attım. Memnun kaldımmı? Evet 10 üzerinden 8 le kıymetlendiriyorum. İçeriği o kadar kötü olmasaydı belki yine alırdım. Ama bir daha almayı düşünmüyorum. İlk neden içeriği,ikinci neden de şuan elimde kullanılmayı bekleyen çok ürünün olması. Bu ürünü Kipa dan almıştım. Alalı çok oldu diye şuan fiyatını hatırlamıyorum , ama öyle pahalı bir ürün değildi. 10-11 tl gibiydi yanlış hatırlamadıysam fiyatı, belki de 2-3 tl daha yüksek.
Bu kadar .
Sevgiyle kalın 😍


Hiç yorum yok :