İzleyiciler

31 Ağustos 2016 Çarşamba

Denedim, yorumluyorum - "Lacinia" gül kremi

Merhabalar :)
Dün daha bir ürün bitirdim ve sonuçlarını gözlemledim. Ürün tam bittiğine göre bu gün sizinle ürün hakkında düşüncelerimi paylaşmaya karar verdim. #Lacinia markasına ait olan bu gül kremi bana @normbitkisel tarafından gönderilmişti. Ürünün içeriği ilk başta söylüyeyim tertemiz ve zararsızdı. Ben gece kremi olarak kullandım, lakin siz kullanırsanız gündüz de kullana bilirsiniz, çünkü üzerinde ne zaman kullanılması önemli diye bir şey belirtilmemiş. Cam kavanozda olması benim için artı bir özellikti (plastike hayır!). Ürün yağ bazlıydı daha çok diye bilirim. Hemen emilmiyor. 2-3 dakika sonra emiliyor ciltten. Daha çok kuru cilt tipinin seveceği bir üründür. Cildiniz kurduysa yoğun nemlendirmeye ihtiyacınız varsa bu ürün tam size göre derim :) benim cildin karma olduğu için yanak bölgelerim çok sevdi bu kremi :) müthişve doğal bir gül kokusu var ki çok hoşuma gitti. Her hangi bir yan etkisi olmadı, sivilce ve ya kızarıklık oluşturmadı. An itibariyle dün tam bitirdim.
Ürünü denememe vesile olduğu için @normbitkisel e içten ve samimi teşekkürler :)


Hiç yorum yok :