İzleyiciler

17 Haziran 2017 Cumartesi

ALTIN MASKE DENEYİMİM

Bu zati muhteşemi 10 günden fazla oldu her halde bir günde bir tüm cildime, hergün de burnumun üzerindeki siyah noktalara uyguluyorum. Açığını söylesem, sırf altın renkli olduğu için almıştım bu maskeyi. Yoksa siyah maskem de orada duruyor. Aklıma ayda bir geliyor 😃 Ama gözle görülür sonuçlarından sonra resmen aşık oldum bu maskeye. Her kes yüzüme ne fondöten sürdüğümü, cildimin çok güzel parladığını, pürüzsüz gözüktüğünü söylüyor. Halbuki o anda yüzümde bir fondöten yok. Siyah noktalarıma da etki etmiş, hem de beklemediğim kadar. İlk başta sanki az etki geliyordu bana. Tabi , hemen siyah noktalarımı çıkarıb "buyurun , matmazel" diyerek bana vermesini beklediğim için 😃 Ama her gün yaptığımdan sonra görülen sonuç muhteşemdir 😊 

Hiç yorum yok :