İzleyiciler

21 Kasım 2014 Cuma

Biliyormusun, insanoğlu?

BU MAKALE MAKALE.EKİSPAZARİ.COM SİTESİ İÇİN TARAFIMDAN  YAZILMIŞDIR. HİÇ BİR ŞEKİLDE KOPYALANAMAZ.
Biliyormusun, insanoğlu?
Ben istersem seni kendime alıştırırım, ben istersem seni kendimden asılı hale getiririm, ben istersem sen ben olmadan nefes alamazsın.. Ben istersem sen ekmek yemezsin ama bana SON paranı harcarsın, ben istersem sen su içmekten vazgeçersin beni ararsın. Ben istersem bir tek bunlar olmaz yalnızca. Ben istersem neler olur bilirmisin?

Benim ne kadar zararlı olduğumu bilerek yine bana aşık olursun. Benim “ben seni öldüre bilirim” uyarıma rağmen sen benden vazgeçmezsin, geçemezsin. İstenilen hastalığa bulaştırırım seni. Kanserden başla da ta nefes borusu hastalıklarına, astıma nelere, nelere gibi tüm hastalıkları tadarsın benim sayemde. Derdin olduğunda en yakınına kaçmazsın, bana gelirsin. Sevgide acı çektiğinde, ayrılık yaşadığında kimseye gitmezsen bana gelirsin. Paran bittiğinde, borçların başından aştığında sen bir yerlerden para bulursun o parayla bana gelirsin, sırf parasızlığını sana unutturmam için. En yakının, sevgilin, eşin, nişanlın, kardeşin, ablan hatta annen, baban rahmete gittiğinde sen yine bana gelirsin. Tüm gücünle iman ettiğin zamanda, namaz kıldığında, dua ettiğinde aklına gelirim her şeyi bırakır bana gelirsin. Görüyormusun, şeytan dediğinizden daha fesatım. Aslında ben şeytana pabucunu ters giydiririm. Şeytanın sadece adı çıkmış vallah. Görüyormusun , ben insanlara neler yaptırırım. İstediğimde yanıma çekerim. Birşey olduğunda da hepiniz şeytana söversiniz. Şeytana sövdüğünüzde bile yanımda olursunuz. Yine de bana gelirsiniz, iman ettiğinizde de, yolunuzu azdığınızda da, ölüme adım-adım yaklaşdığınızı bildiğiniz halde de yine hızla, en yüksek hızla bana gelirsiniz.
Sizi “ölüme götürüyorum” diyorum, acı, hastalık yollardan ölüme götürüyorum, kardeşim, amnlıyormusun? Yine bana geliyorsun. Ne kadar salaksın, insanoğlu. Kızma, ama sen gerçekten salaksın. Benimle tanışman için fazla birşeye gerek yok. Öyle nazlı-cilveli de değilim. Tanışmak isteyenden de kaçmam. Aylarca, yıllarca adresimi, numaramı aramana da gerek yok.Sadece 18 yaşından büyük olman yeterli. Aslında 18 yaşından küçükler de benim esaretime kolayca gire biliyor. Ama gizliden, saklıdan. Kanunlar öyle diyor, canım. Ama ben kanunları da ezer geçerim, biliyormusun,insanoğlu? 18 yaşından büyüklerle her kesin gözü önünde arkadaşlık yapa bilirken, 18 yaşından küçükler benimle mecbur gizli görüşmeliler. Dedim ya, kanunla öyle diyor.
Ben her yerdeyim seninle, insanoğlu. Kahvede,sinemaya giderken,parka giderken, çay içerken, hava alırken, odada, mutfakta, balkonda, denizde. Her yerde. Seninleyim.Ben senin kendi istediğin ecelinim, insanoğlu. Ben bile kendimden korkarken senin bana bu salaklığınla “hodri meydan” yapmana hayranım , insanoğlu… Ben senin kendi istediğin ecelinim, insanoğlu.. Ben sigarayım , insanoğlu

Hiç yorum yok :