İzleyiciler

30 Aralık 2014 Salı

Glazur çikolatalarım. Kolay ve çok lezzetli

Bu görüntüsü güzel olmayan şeyler nebiliyormusunuz ? Yemeğin ortasında aklıma geldi ki,sofrada su yok :)) Yani bildiğiniz gazoz. Şu karın tufanın içinde kendimi markete vurmazmıyım? Bir de yemeği yediğim yerden kalkıb. Ne tılsım var bu midede artık. Bir gazoz için karda kıyametde hiç üşenmedendirek markete gittim :D Gazoz alırken gözüme bideglazur değdi. Düşünsenize su raflarına bakarken nerden gördüm şu glazuru. hani böyle filmin heyecanlı yerinde aksiyon müzik çalar ya aynen öyle oldum glazuru görünce :D Aklımda deli fikirler. Hemen aldım. Yemekten sonra tencereye su doldurdum, kaynattim şu glazuru da poşetiyle birlikte attım o kaynar tencereye. Bişey olmuyor korkmayın. Zaten üstünde de öyle yazıyor yapımı.Glazur poşetinin içinde yumşadıkdan sonra benim çikolata kalıplarım vardı aldım o poşeti ağzını makasla az birşey kesdim ve o kalıplara döküb buzdolabının buzluk bölümüne koydum. 10 dakika sonra çıkardım. Hani şu bayramlarda bize dudak uçuklatıcı fiyata satılan çikolatalar vardı ya. Aynı ondan olmuşdu. Çok lezzetli ve güzel. Deneyin derim :) Sevgiler.
Yorum Gönder