İzleyiciler

29 Nisan 2015 Çarşamba

Çistaya liniya -Temiz hatt kremim :)

Bu günlerde yazacağım o kadar postum var ki, yetişdiremiyorum bir türlü. Okuduğum kitaplar, denediğim ürünler sıra-sıra durmuş "artık bizi de yazzzz" siniriyle bana bakıyorlar. 
Gebelığım nedeniyle bu aralar fazla duramıyorum bilgisayar başında. Ama bazen 1 saatlık bile olsa gelib blog postlarımı yazıyorum ve sevgili arkadaşlarımın bloglarına da göz atıyorum.
BU gün sizlere tanıtacağım ürün "Çistaya liniya" (rusca) - türkçeye çeviride "Temiz hatt" kremlerimdir. 


Bu firmanın ürünlerini yıllardır kullanırım. Ve Azerbaycanda bu ürünler çok mehşurdur. Ürünler Rusya ürünüdür. Şampuanları, yüz pilingleri, nemlendirici, gıdalandırıcı yüz kremleri ve daha neleri var. Şampuanlarını bekarlık döneminde kullanmıştım Azerbaycanda. Saçları yağlandırmaz, yumşak bir hafiflik verir. Yüz pilingini de bir kez kullanmışım yıne bekarlık döneminde Azerbaycanda.Nektarili yüz pilingi yüzü derinlemesine temizler ve vaad ettiği gibi gerçekten pürüzsüz bir cilde sahib olursunuz.

Bu iki kremi ben ekim ayında Azerbaycan erkek kardeşimin düğününe gittiğimde ordan aldım. Kremlerden aole veralı olanı normal ve yağlı cilt tipleri için nemlendirici kremdir. 
Böyle bir yapısı var. Su bazlı diye bilirim. Çünkü fazla yağlılık yok. Ve ayrıca yüzde de hemen emiliyor deri tarafından kremler. Yağlılık hissi asla bırakmıyolar. Yüz deriniz aynı bir bebek cildi gibi yumuşacık oluyor. 
Diğer krem ise gıdalandırıcı kremdir. "Oblepixa i şipovnik" maalesef ben bu meyvelerin türkçe çevirisini bilmiyorum :) internette de araştırdım türkçe çevirisini bulamadım hiç birisinin. Ama yenilen meyve bizim oralarda :) Ve de çok faydalı.
Kremlerin ikisinin de yumuşacık ve çok güzel bir kokusu vardır.
Azerbaycan parasıyla  teki 2 manat - yani 8 türk lirası civarındadır. Eğer Azerbaycana ve ya Rusyaya yolunuz düşerse ya da bu ürünü Türkiyede görürseniz ( Türkiyede görseniz bana da haber verin bir zahmet ben de isterim) tereddüt etmeden alın derim.
Memnunmuyum? Çok memnunum. Yine alırmıyım? Gördüğüm yerde alırım.
Bu kadar. Sevgiler.

Hiç yorum yok :