İzleyiciler

4 Mayıs 2015 Pazartesi

Arktiçeskiy Pinqvin - Arktika Pingivini peelingi

Bu gün sizlere  yeni bir üründen bahs edeceğim. Kaç gündür bitirmişim bu ürünü. Hep "yazısını yazayım" derken günü güne sattım. Bu gün artık çöpe aticaktım ki, yazısını yazayım sonra hemen atayım düşündüm.
Rusya ürünü olan bu peelingi de Azerbaycan gittiğimde almışdım ekim ayında. O kadar güzeldi ki, şuan "keşke iki tane alsaydım" söyleyib duruyorum. 
Şeffaf jel gibi bir yapısı vardı. İçeriğinde tanecik felan yoktu. Sadece jel gibiydi. Bir damla sıkmanız tüm yüzünüze yetiyordu. Yüzünüze sürüb sadece masaj haraketleriyle bir kaç saniye parmaklarınızı yüzünüzde gezdiriyorsunuz ve olanlara siz de inanamazdınız. Yıkadıktan sonra cilde bir yumşaklık verirdi ve cildinizin ter-temiz olması gözle görülür derecede belirginleşiyordu.

Eczaneden Azerbaycan parasıyla 2 manata Türk lirasıyla 8 liraya almıştım.
Yine olsa, yine karşıma çıksa memnuniyyetle seve-seve alırım. Hem de bir kaç tane. 
Sevgiler.

Hiç yorum yok :