İzleyiciler

5 Mayıs 2015 Salı

Hayatınızı basitleştirin diyor Elaine St. James

Son günler yazacağım o kadar kitap yorumlaması ve kozmetik ürünü yorumlaması var ki.. Sıraya girmiş bana bakıyorlar hasretle sanki :)
Bu kitabı yorumlamaktan devam etmek istedim blog yazılarıma.  Bu kitabı bana Facebookta bir gönüllü paylaşım grubundan bir abla göndermişdi isteğim üzerine. Burdan Seda ablaya çok-çok teşekkür ederim.
 Özgün adı "Simplify Your Life" olan kitabın  yazarı ingiliz yazar Elaine St.Jamestir. 
Kitap 1999 senesinde Elif Yıldırım tarafından türkçeye tercüme olunmuştur. Ve 2015 senesinde benim elime geçmiş okumak için.


Biliyormusunuz? Şuan bu kitabın ne kadar ilginç olduğunu burada yaza bilmem için bu yaşıma kadar öğrendiğim tüm kelimeler kıyafetsız kalır ve hiç birinin gücü yetmez. İtiraf ediyorum.

Hayatımda okuduğum en güzel kitapların içerisinde ilk 10 değil, 5 değil, 3 listesine gire bilir.
Kitap 10  bölümden ibarettir:
1. Ev içinde..
2.Hayat Tarzınızda..
3.Bütçenizde..
4. İşinizde...
5.Sağlığınızda...
6.Kişisel hayatınızda..
7.Özellikle kadınlar için..
8.Kökten çözümler..
Kitapda hayatınızı basitleşdirmenin, yeni bir yaşam biçimi oluşturmanın  100 yolu en güzel şekilde ve pratik fikirlerle size anlatılır.
Ben kitapın bazı sayfalarının okuya bilesiniz diye fotolarını çektim ve bazı alıntılar yaptım sizin için. Kendiniz bu güzelliği yaşaya bilesiniz diye kitapın tümünü buraya koyamasamda bazı sayfalarını okumanız için burdan size cam sakızı, çoban hediyesi :)) (öyle deniliyordu değilmi ? :) armağan ediyorum :)
"Hayat teknenizi hafif tutun, yanınıza yalnızca gerçekten gereksinim duyduğunuz şeyleri alın: Rahat, sade bir ev, lüksten uzak zevkler, değerli bir kaç arkadaş, seveceğiniz ve sizi sevecek biri, bir kedi, bir köpek, bir iki pipo, yeteri kadar yiyecek, giyecek ve yeterli bulduğunuzdan bir az fazla içecek. Çünki, susuzluk tehlikeli bir şeydir"
Jerome Klapka Jerome

"Pek çok insan için satın alma bir alışkanlıktan başka bir şey değildir. Zararlı bir alışkanlıktan kurtulmanın çaresi, bu zararlı alışkanlığın yerini alacak iyi bir uğraş bulmaktır."
"Sahip oldukları parayı bilinçli bir biçimde harcamayı öğretmek, çocuklarımıza vere bileceğimiz en değerlı şeylerden biri. Onlara bilinçli para harcama alışkanlığı kazandırarak, hem onların yaşamlarını, hem de kendi yaşamımızı kolaylaştırmış oluruz."
"İçecek olarak sudan şaşmayın"

Gördüğünüz yerde bu kitapı elinize alın, okuyun derim. Kitaba sarf ettiğiniz zamana, vakite hiç acımıyacaksınız. Aksine hep kendinize teşekkür edeceksiniz böyle bir kitap okuduğunuz için.

Hiç yorum yok :