İzleyiciler

25 Mayıs 2015 Pazartesi

Color Me - Lip Care

Tekrardan selamlar :)
Bu günün ikinci ve sonuncu yazısıdır. Bu lip balmları  bir tesadüf eseri olarak keşf ettim. Şuana kadar "Oriflame" den "Tender Care Blackcurrant Protecting Balm" kullanıyordum. Şuan bile elimde bitmemiş hali var. Onun da yazısını yazacağım bir gün.

Açıkcası, fazla yoğun olduğu için onu yalnızca geceleri  uyumadan önce kullanıyordum. Kesinlikle,bir yere giderken onu kullanamazdım. Haddinden fazla yağlıydı. Sokağin tozunu direk dudaklarıma çeker düşüncesi oluştu o balm hakkında bende. Ama kokusu bende vanilyalı olan ve kokusuna bayılıyordum. Nemlendirmesi de iyiydi. Ama dediğim gibi fazla yağlı.
Fotoğrafta gördüğünüz bu balmlardan gördüğünüz gibi 3 çeşitini almışım.  Vişneli, narlı ve çilekli. Resimde ağzı açık olan çileklidir. İlk onu almıştım. Beğendim diye,gidib diğer iki çeşidini de aldım, stokladım. Başka bir kaç çeşidi de vardı. Birini hatırlıyorum şuan,üzerinde yoğun nemlendirici yazmıştı diye, aklıma direk evdeki "Oriflame"den olan balm geldi. Oyüzden ondan hemen elimi çektim ve bu 3ü benim oldu.
Şuan itibariyle çilekliyi kullanıyorum. Elimden hiç düşmez. Fazla böyle buram-buram kokusu yok. Ama nemlendirmesi güzel. Yağlılık hissi yaratmıyor dudaklarda, yapış- yapış durmuyor. Hafif bir renk veriyor dudaklara. Yani,insanı rahatsız etmeyecek şekilde.
Resimleri hiçte güzel çekmediğimin farkındayım. Ama şimdilik bununla idare edelim. Bu arada leptopumun space tuşu da bozulmak üzere.Zorla boşluk bırakıyorum yazarken o da ayrı bir dert :))
İçeriğine gelecek olursak: 
Resme tıklayarak büyütüb okuya bilirsiniz. Ben fazla tehlikeli kimyasalların isimlerini bilmem, paraben dışında. Karalamışım o parabeni bu aralar :))) Parabeni de gördüğüm kadarıyla yok. Eğer burda tehlikeli bir içerik görüyorsanız lütfen ben ölmeden bana haber edin :))
Genellikle,ben çok beğendim. Yine alırmıyım? Evet, bu 3ü biterse alırım, sanırım.

Sevgiler:)

Hiç yorum yok :