İzleyiciler

11 Mayıs 2015 Pazartesi

Guerlain Lor makyaj bazı deneme yorumum :)

Evet , evet yanlış görmediniz. Bir kaç hafta önce deli gibi istediğim o makyaj bazı sonunda elime ulaştı ve denedim. :))
Kağan Parfümeri tarafından denemem için gönderilen 5 ml-lik ürünü geçtiğimiz günlerde denedim. 5 ml-lık ürün olmasına bakmayın, derim. İki kez pompayı sıkmak tüm yüzüme yeterli geldi.


Jel kıvamında ve akışkan bir yapıya sahip ürünün kendine has, insanı rahatsız etmeyecek zarıf bir kokusu var.
 Yüzde ağırlık ve yağlılık hissi asla yaratmaz. Yüzünüze uyguladığınız anda deriniz tarafından emilir. Gün boyu makyajınızın yüzünüzde donuk, solgun değil, çok güzel şekilde durmasını sağlıyor.
İçerisinde 24 ayar altın parçacıkları var. Ama yüzünüze uyguladığınızda simli olmuyor yüzünüz:) Altınlar yüzünüzde de gözükmüyor:)) Abartmadan cildinize çok güzel bir parlaklık veriyor. 
Her hangi allerjik, sivilcelenme, kızarıklık, yağlanma, ağırlık hissi oluşturmadı bende. 
Üründen gayet memnun kaldım. 30 ml-lik boyunu almayı düşünüyormuyum ileriki zamanlarda? Evet, düşünüyorum
Kağan Parfümeriye bu güzel ürünü denemem konusunda bana gönderdikleri üründen dolayı bir daha teşekkür ederim.

Hiç yorum yok :