İzleyiciler

11 Mayıs 2015 Pazartesi

Bitirdiklerim

Bu gün bitirdiklerim postumla karşınızdayım. Her kese merhabalar :) Bu postumu çok kısa tutmaya çalışacağaım.

"Caldion" koltuk altı tere karşı roll on -  Memnun kaldım. 24 saat olmasa da ( ki, ben çabuk yeniliyorum) 2-3 saat kalıcı oluyor. Belki daha çok kalıcılığı var, ama ben 2-3 saatten bir kullanıyorum. Şuan kullandığım başka bir ürün var, o bitince yine "Caldion" alacağım.
"Şok" marketde kokusuna ölüb biterek aldığım "RBL" parfüm kolonya - Gerçekten de parfümden seçilmeyen, çok hoş, zarif ve kalıcı bir kokusu var. Yıne almayı düşünüyorum. Tavsiye ederim her kese. Şuan için tam aklımda değil ama sanırım 2 buçuk lira gibi bir fiyatı var.
"Emotion" parfümünün mavi renkli şişelisi. Bu parfüme ölüyorum ben. Azerbaycanda almıştım bunu. O kadar yavaş kullanıyordum ki, bitmesin diye. Türkiyede gördüm bu parfümden, akrabamı görmüş gibi gözlerim doldu. Kalıcı ve müthiş kokusu var. Özellikle mavi şişelisinin. Yine almayı kesinlikle düşünüyorum.
"Parmex Aseton"- nar çiçeği kokulu. Beğenmedim. Kırmızı, bordo, mavi oje sürersen çıkardığımda pamuğa değil, tüm ellerime bulaştırıyordu ojelerin rengini. Bir daha almayı düşünmüyorum.
"MediSafe" kulak temizleme çubuğu. Ben bunu genelde göz altına sürdüğüm koyu farlarımı iyice dağıtmak için kullanıyordum. Yumşak ve çok güzeldi. Beğendim. Yine alacağım ürünler arasındadır.
Bu kadar. Okuduğunuz için çok sevgiler :)

Hiç yorum yok :