İzleyiciler

21 Mayıs 2015 Perşembe

"PakeFace" Yosun özlü yüz maskesi


Bu maskeyi sitelerin birinden föndeten sipariş etmek için ürünlere bakarken buldum. Föndötenin yanı sıra bu maskeyi de sipariş ettim. Doğrusu, merak ettim. Çünkü, açık demek gerekirse şuana kadar her tipden belki maske kullanmışım, yosun özlü maske hiç kullanmamıştım. 
Maske geldiği gün ilk kullandım. O gün kullandıktan sonra nemlendirici sürmedim diye mi üzerinden, bilmem neden mi sevmemiştim.
Daha sonraki günlerde yıne kullandım bitsin diye. İkinci kullanışımdan ne hikmetse sevdim. Tabi ki, maskeden sonra direk nemlendirici uygulamamın da maskeni sevmemde rolu büyük oldu.
Yapısı bana aynı evde  hazırladığım kil maskelerini hatırlattı. Maskenin kutusunun üzerinde gördüğünüz gibi 40 kullanımlık yazılmış ama, ben bunu 40-tan daha fazla kullanacağımı sanırım. Çünkü, sürmesi çok kolay ve az birşey ( bir çay kaşığından bir az fazla) benim yüzüme yeterli geldi.
İçerisinde küçük-küçük tanecikler var ki, bu da peeling etkisi veriyor.
İçeriğine gelecek olursak : kaolit kil, limonit kil kalsiyum, karbonat, talk, chamamiller, mentha, cleum prunus persica
Vaad ettikleri: Cildin nem dengesini korur, akne ve sivilceleri kurutur, cildin sinir yapısını güçlendirir. Nane özü sayesinde doku ve damarları büzerek cilt rengini düzeltir. İçerdiği papatya özü sayesinde cildi sıkılaştırır.
Benim düşünceme göre üzerinden nemlendirici uygulamazsanız cildi berbat bir şekilde kurutur. Bide yazmadan geçemiyeceğim, ben cildimde 5 dakikadan daha fazla tutamıyordum. Yanak bölgeme kaşıntı vermiş oldu. Bu kaşıntı bende kil maskesinde de oluyor,ama 5 dakikaya değil, ne zaman ki, kil maskesi yüzümde kuruyor o zaman. Ve yazayım ki, bu maskenin kuruma süresi 10 dakika. Ama üzerinde yüzde bekletme süresi 20 dakika olarak gösterilmiş.

Peki, cildimde ne gibi etkisi oldu sorarsanız,ben makyajdan önce de sonra da bu maskeyi kullandım. Makyaj daha güzel oluyor yüzde. Karma cildim olduğu için burun bölgem makyajdan en fazla 1 saat sonra parlayan güneş olurdu :D Bu maskeyi kullanıb makyaj yaptıkdan sonra burnumla sorunum bitmiş gibi geldi bana. Yani yağlanma oldu ama 4-5 saat geçmişti makyaj yapmamdan.
Makyajdan sonra da kullandım. Cildimin derinlenmesine temizledi diyemem, böyle hiss ettim de diyemem, cildimi her hangi bir köpükle yıkayıb kurularım ya, öyle bir etki yaratdı bende. 10 üzerinden 5 veririm maskeye.
Kullanımına gelince
Fiyatını şuan tam olarak hatırlamıyorum, ama 8 tl civarında birşeydi yanılmıyorsam.
Sevgiler

Hiç yorum yok :