İzleyiciler

2 Ağustos 2015 Pazar

Memleket günleri ve geri dönüşüm :)


Merhaba, canlar :) Nasılsınız? Umarım hepiniz çok çok iyisinizdir. Ben de çok iyiyim çok şükürler olsun Rabbime :)
Son postumdan bu tarafa gözükmeme nedenim tatildi. Tatil dedik tatil de bitti. Tatilimi memleketimde Azerbaycanda geçirdik eşimle. O kadar müthişti ki, her şey 28-inde İstanbula dönüş yapacaktık, vazgeçtik. Dün yani ağustosun 1-de dönüş  yaptık. Sabah aklıma geldi yurdum, annem, babam, akrablarım hüngür-hüngür ağladım:(
Bu arada bebişimizle 6 ayımızı dolduruyoruz hamilelik döneminde :) Kısmetse 3 ay sonra muhteşem görüş var :))
Bide ilk kez hala oldum :) Dünyalar tatlısı Meryem yiğenim beni hala etti :)
O kadar çok haberim varki,hangisini desem hangisini  diğer post için saklasam bilmiyorum :)
Hıı, kozmetik almadınmı sorsanız almazmıyım? :)) Sırf makyaj malzemeleri almadım, bakım malzemeleri aldım. El kremleri yüz kremleri bir sürü ıvır zıvır. Yarın en geç o bürü gün bu hakta yazı hazırlayacağım.  Azerbaycanda gezdiğimiz yerlerden bazı fotoları sizin için çektim onları getirdim bu yazıyla. 1 gün Baküde kaldık ablamlarda, sonra annemlre yani Lenkeran iline gittik. Orda da bir hafta kadar ya da ondan biraz fazla kaldık sonra yine Baküye gittik :) Yarınki ikinciyazımda o resimleri de ekleyeceğim. Şimdilik 2 tanesini ekliyorum :)
 Lenkeran neresi,neyi meşhur ilgilenirseniz ve hakkında daha çok bilgi almak isterseniz  bu yazımı okuya bilirsiniz.Çünkü, şuan valizlerim ortalıkta hala.Evde ayak atmak için yer bulunmadığı halde ben blog yazıyorum:)))
Çok konuşmak istemiyorum desem de yine de çok konuştum be arkadaş :))
Bu kadar canlarım. Yol yorgunu olmasam ve ortalık ali babanın çiftliği olmasa daha çok yazardım. Ama bu günlük bana müsaade edin lütfen :)
Hepinize çok çok sevgiler :)


Hiç yorum yok :