İzleyiciler

9 Ekim 2015 Cuma

Denedim, yorumluyorum - DURU SAÇ KREMİ!

Merhabalar :)
Bu gün sizlere tesadüf eseri olarak geçenlerde marketten aldığım "Duru" saç kreminin kullanım sonuçları hakkında yazacağım. Yanlış olarak dememişler "Aşk tesadüfleri sever" :)) Gerçekten de öyle. 3 tl gibi bir fiyata almıştım şu saç kremini. Niye aldım, neden aldım bilmiyorum ve de aldığım zamanlarda elimde bir sürü saç kremi de vardı. Meraktan aldım diye düşünüyorum ya da neyse ne :) Ama aldım. Ve kullandım. Dün son kez kullandım.
İnanın, belki 1 ay değil bile aldığım, ama bitti. GEnelde ben şampuanları saç kremlerinden daha çabuk bitiririm. Neden ? Onu da söylüyeyim. Çünkü, bazı şampuanlar var ki, onları kullanırken saç kremi kullanmaya gerek görmüyorum.  O yüzden saç kremlerim geç biter. Ama bir tay süre gibi bitti şu saç kremi.
 Gerçekten bu kadarını beklemiyordum. HAddinden fazla çok beğendim. Saçlarımın uçlarını yumuşacık yaptı, asla ağırlaşma, dökülme ve yağlı his vermedi kesinlikle. 
 Benim kullandığım bademli olandı. Farklı-farklı çeşitleri var bildiğimiz gibi şu saç kreminin. Ama bildiğim kadarıyla tümünde inci özü kullanılıyormuş. Ne kadar doğru, ne kadar yanlış o hakta hiç bir fikrim yok. Ama ambalajın üzerinde  ve arkasında da öyle yazıyor. 
İçeriğinin pek temiz olduğu söylenmez, alkol, parfüm, gliserin gibi maddeler var. Lakin bunların hiç birine önem vermedim nedense. Önemli olan beni çok çok memnun etmesi. Elimde şuan 2 ve ya 3 taneye kadar yanılmıyorsam saç kremim var. Bitirince kesinlikle yoluma "Duru" saç kremiyle devam edeceğim.
Peki, siz kullandınızmı hiç bu saç kreminden? Memnun kaldınızmı ? Her hangi bir fikriniz varsa bu krem hakkında yorum bölümüne yazarsanız mutlu olurum.
Kocaman sevgiler

1 yorum :

Adsız dedi ki...

BENDE DURU SAÇ KREMİNİN SARI KUTULU OLANINI KULLANIYORUM AMA HİÇ AĞIRLAŞTIRMA YAPMADI ÇOK YUMUŞATTI VE SAÇIMI KOLAY TARAMAMI SAĞLADI . ÇOK MEMNUN OLDUM . FİYATIDA GAYET İYİYDİ 550 ML
9,5 LİRAYDI . KULLANMAYA DEVAM EDECEĞİM...