İzleyiciler

9 Ekim 2015 Cuma

Denedim, yorumluyorum - BLENİOR YÜZ BANDI!

Selamlar :)
Bugünkü yazımda sizleri "Blenior"  yüz bandı hakkında kendi görüşlerimle tanıştıracağım :)
Bir önceki yazımdaki "Duru" saç kremi gibi bu yüz bandını da bir tesadüf eseri olarak, hiç listemde ve fikrimde olmadan öylesine "Hakmar" marketinden 4.90-mı yoksa 6.90-mı (şuan tam hatırlamıyorum) gibi bir fiyata almıştım. 

İçerisinde 16 yüz bandı, 2 temizleme mendili vardı.
Kullanışı çok rahattı bana göre. Kullanma talimatında yazdığı gibi bandı 5saniye kadar avuçlarımın arasında ısıtıyordum ve bir birinden ayırıp kullanıyordum. 
4 haftaya kadar etkili olduğunu vaad ediyor. Ben doğrusunu desem, kaç hafta etkili olduğuna dikkat etmedim. İşime geldiğinde hemen alıb kullanıyordum. Bide hamilelik hormonlarından dolayı tüylenme gibi sorunlar bir artıyor, bir azalıyor diye şuan bu bandın gerçekten de 4 hafta kadar etkili olub olmayacağına düşünüyorum ki, adaletli karar veremem. ( Hakemim sanki :D) 

Bana göre iyi ve pratikti. İhtiyacınız olduğu anda kullana bilmeniz için elinizin altında, çantanızda hatta biraz abartayım cebinizde bile gezdire bilirsiniz içeriğinden bir tane çıkarıp. Ben pratik ve kullanışlı buldum ve de çok sevdim. İnstagramda takip edenler ( Bu arada instagramda takip ede bilmek için : mutlulukheryerde) bilir, geçenlerde büyük boyutunu aldım. Onda yüz için, vücut için, bikini ve koltuk altı için olanlar vardı. 
Böyle. Ben memnun kaldım. Hem de çok. Bundan daha iyisini bulana kadar bu bandla yola devam edeceğim. Ama bu bana göre çok iyi. İşimi görüyor fazlasıyla. 
Peki, siz bu bandlardan kullandınızmı? Memnun kaldınızmı?
Kocaman sevgiler :)

Hiç yorum yok :