İzleyiciler

10 Ekim 2015 Cumartesi

NASORINSE PLUS - NAZAL YIKAMA


Havalar giderek soğumaya başladı. Sonbahar giderek kendi gelişini hepimize hiss ettiriyor, onu selamlamamızı istiyor. Çok mutluyum biliyormusunuz, yazı sevmeyenelerdenim. 3 mevsimi severim, ama o yazı hiç bir şekilde sevmem ve sevmeyeceğim de. Baykuşlar ülkesinin insanıyım sanki,güneşi sevmem, yağmuru severim, hava karanlık gibi olsun isterim.Neyse bildiğiniz baykuş :))
Mevsim değişikliğinden dolayı etrafımı soğuk algınlığı, gribler sardı. Bu aralar dışarı çıkarsam nefes bile almıyorum bazen ki, gribe yakalanmıyayım. Malum, gebeliğin son dönemleri birde o ateş, burun tıkanıklığı felanla hiç uğraşmak istemiyorum.
Gribe, nezleye yakalanmasa bile bizim evimizde daim burun tıkanıklığından rahatsız olan biri var. Tabi ki, ben değilim, eşim :) Sanırım bu da sigara kullanımından dolayı yaranmış birşey onda. Şimdi söz vermiş bebek olunca sigarayı bırakacakmış. Bekliyoruz :) 
Bide Azerbaycanda ablam burun tıkanıklığından çok rahatsız. O sigara kullanmıyor doğru, onda allerjik olarak var. Aniden kendi kendine burnu tıkanıyor. Grib, nezle olmuş gibi hatta.
"Abfen"firmasının "NAsorinse Plus" ürünlerini İnstagramda bloggerlerde gördüm. Genelde bana gerekmiyen ürünler için hiç bir firmayla boşu boşuna irtibata geçmiyorum. Ama bu ürün bana çok önemli geldi. İki sevdiğim için.
Teşekkür ederim, Abfen Farmaya ürün gönderdiler bana. Hatta burnu tıkanmışlar iki olduğu için iki uygulama şişesi yolladılar.
Ürünü tamin etmeden önce hakkında çok okudum. 
Şimdi bilgilerimi sizinle de paylaşıyorum :

Ürünün ismi "NAsorinse Plus" diye geçiyor. Bir kutunun içerisinde 25 adet karışım poşeti ve bir adet uygulama şişesi oluyor. Ürünü uygulamak için önce ellerinizi yıkayın ( hiyjen önemli  ve bu kısmı kullanma talimatında okuyunca çok takdir ettim). Uygulama şişesini boyun kısmına kadar ılık ve ya oda sıcaklığında , kapalı içme suyu ile doldurun. Karışım poşetlerinden 1 adetini açarak uygulama şişesine boşaltın. Ve uygulama şişesinin kapağını takın ve sıkıştırın.Kapağın üzerindeki deliği bir parmağınızla kapatıb uygulama şişesine boşalttığınız karışımı eritmek için şişeyi hafifçe çalkalayın.
Lavabonun kenarına yaklaşın. Başınızı hafifçe öne eğin.  Ağzınızı açık tutun. Uygulama şişesini,kapak üzerindeki delik bir burun deliğinize denk gelecek şekilde  burnunuza yerleştirin. Başınızı hafifçe uygulama şişesinin olduğu tarafa çevirin.
Uygulama şişesini elinizle yavaşça sıkın. Bir süre sonra solüsyon diğer burun deliğinden boşalmaya başlayacaktır. Şişeyi sıkma esnasında burundan hafifçe nefes vere bilir ve ya nefesinizi tuta bilirsiniz. Bu uygulamayı aynı burun deliğinize  birkaç kez tekrarlaya bilirsiniz. Yeterli yıkama için solüsyonun en az dörtte birini kullandığınıza emin olun.
Bu addımların hepsini diğer burun deliğiniz için de tekrarlayın.

Önemli bilgiler: Her gün için taze solüsyon hazırlayın
Gün sonunda artan solüsyon varsa dökün.
Doktorunuzun tavsiye ettiği sayıda yıkama yapın.
Kullandığınız kit içerisindeki uygulama şişesi tek kullanıcı içindir.
Çocukların ulaşamayacağı yerlerde ve ambalajında saklayın.
Formülü:pH dengeli, katkı maddesi içermeyen sodyum klorür, sodyüm bikarbonat, hyaluronic acid karışımı.
Kullanılmaması gereken durumlar ve uyarılar: Burnunuz tamamen tıkalıysa kullanmayın. Ancak kısmen tıkanıksa kullana bilirsiniz. Kulaklarınız enfekte ve ya tıkalıysa kullanmayın.Kulaklarınızda basınç hissederseniz kullanmayı bırakın ve doktorunuza  ve ya "Abfen FArma" ofisine başvurun. Sıcak ya da kaynar su kullanmayın.

Yan etkiler:Her hangi yanetkisi yoktur.
Ben bunları  kitin içerisindeki kullanma talimatından alıntı olarak yazdım. Doğru, hepsini yazmaya gücüm yetmedi. Ama önemli olan kısımları yazdım. Neden yazdığımı sorsanız, sırf ilaç olduğu için ve kullanımında kimsenin her hangi bir yanlışa yol vermesini istemediğim için yazdım.
Daha geniş bilgi isterseniz buraya tıklayarak ürün hakkında daha çok bilgi ala bilirsiniz.
Tekrardan "Abfen Farma" ya özellikle Fırat beye çok teşekkür ederim :)
Sevgiyle kalın:)
Önemli not : Ürün kullanıldıktan sonra tekrardan ürün hakkında kendi görüşlerimi anlatan yazı yazılacaktır.

Hiç yorum yok :