İzleyiciler

13 Kasım 2015 Cuma

DENEDİM, YORUMLUYORUM - HOBBY SIVI SABUN BAHAR ÇİÇEĞİ

Merhabalar :)
Bu günkü yazımda  hepimizin market raflarında sık-sık gördüğümüz "Hobby" markası sıvı sabununun bir çeşidinden - pembe renkli "bahar çiçeği" çeşidinden bahs etmek isterim.

Bu sıvı sabunu ilk kez eşimin kuzenine gittiğimizde onlarda kullanmıştım. O zamana kadar sıvı sabunun ne marka olduğu, ne kokusu olduğu benim için hiç önemli değildi. Altı-üstü sıvı sabun derdim elini yıkıyıb bitiriyorsun düşünürdüm. 
Bu sabunu ilk kez onlarda kullandım. Kokusu beni benden aldı. O kadar güzel ve kalıcı bir kokusu var ki. Hemen aldım. Gördüğünüz kutuyu bitirdim. Artık büyük boy litresinden almışım :) Kokusuna o kadar bayılıyorum ki,bazen duş jeli niyyetıne kullandığım günleri bile hatırlıyorum.
Kızlar, kalıcı ve kokusu güzel sıvı sabun arıyorsanız şiddetle ve kesinlikle tavsiye ederim. 
Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok :