İzleyiciler

14 Kasım 2015 Cumartesi

DENEDİM, YORUMLUYORUM - JANSSEN COSMETİCS EYE ZONE GEL

Merhabalar :)
Bu gün yeni bir yazıyla karşınızdayım. Bu yazımda denediğim bir ürün hakkında sizi bilgilendireceğim.
Ürün  Janssen Cosmeticsin "Eye zone gel" ürünüdür.
Jel kıvamında olan ürünün amacı gözetrafındaki  kuruluk ve kırışıklıklarla savaşmakdır. Yapısı şeffaf jel kıvamındadır. Pompalı bir kutudadır görselde gördüğünüz gibi. Bende olanı 5 ml-dir. "Amaan 5 ml-lik ürünü nasıl anlarız" demeyin. Bir kez pompayı sıkmam iki gözümün etrafına yetiyordu artıyordu bile. Ürünü yüzük parmağınızın üzerine bir pompa sıkıb dıştan içe doğru noktasal hareketlerle gözetrafına yediriyorsunuz.  Gözlük ve kontakt lens kullananlar da ürünü gönül rahatlığıyla kullana bilirler.
Gelelim etkilerine. Benim göz altlarımda mimik kırışıklıklar vardı. Uyuma şeklim bikere çok berbat. Yastığı resmen gözümün altına sıkıyorum. Yıllardır bu böyle. Ondan da yaranmış büyük bir kırışıklık vardı ki, bu gülerken kendini daha çok belli ediyordu. Birde gülüş kırışıklıkları vardı. 
Ürünü kullanmadan önce "Önce" ve "Sonra" fotoğrafı çekmediğime yüz değil bin kere pişmanım. Gözle görülür farkı o fotoğraftan bile göre bilirdiniz. O kırışıklıklardan artık eser kalmadı desem bile yalan söylemiş olmam. 
Ablama ve anneme de hepsine bir adet yollamıştım üründen Azerbaycana. Ablam beni arıyor ürünü övüp övüp duruyor:) Onun iki kaşı arasında derin çukur gibi bir kırışıklık oluşmuştu. Sürekli  bu jeli kullanmış. Beni aradı geçen kez skaypden. Bak diyor nerde o kırışıklık? Bende şaka amaçlı botoksmu yaptırdın diyor. Yok ne botoksu be vallah senin gönderdiğin gözetrafı kırışıklık kremini birde alnımda deneyeyim dedim. O çukur gitmiş kızım diyor :)
Annem de ablamdan heveslenmiş kullanıyor bu aralar. Onun fikirlerini de alacağım sonunda :)
Benim çok beğendiğim ve ala bileceğim bir ürün oldu. 
Daha detaylı incelemek için buraya tıklayınız.
Satın almak isterseniz Jannsen Cosmeticsin resmi sitesi için  burayı inceleye bilirsiniz.
Ayrıca satın almak isteyenler için şuan inceledim dermoeczanem sitesinde de var. Buradan baka bilirsiniz. 
Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok :